07.12.2012

Denko Grudzień.

Na szybko napiszę co zużyłam od ostatniego wpisu denkowego. Wiem, że mam straszne zaległości... Niestety nic na to nie poradzę, ale mam nadzieję, że wszystko to szybko minie, bo tylko męczę siebie samą i całe otoczenie.. Mam dość i podejrzewam, że innym ciężko ze mną wytrzymać.

Beksa jestem, nie będę temu nawet zaprzeczać. Radzić sobie też nie umiem w wielu sytuacjach i smutas w dodatku ze mnie straszny...

Ale może uda mi się pojawić na spotkaniu w sobotę, choć na chwilę bym się wyrwała. Plany na ten moment się zmieniły i dziś wieczorem dowiem się czy przybędę czy nie. Ewelinko mam nadzieję, że będziesz wieczorkiem na facebooku, to pogadamy. Pewnie za te moje zmiany planów jesteś wściekła, ale po prostu tak wychodziło:( W każdym razie ostatecznie będzie wiadomo dziś wieczorem, czy sobotę mam wolną.

A teraz denko:
Oczywiście dopiero jak zrzuciłam zdjęcia zobaczyłam, że pastą zakryłam kremy. No cóż..
1. Żel do mycia twarzy NIVEA Aqua Effect. To moje drugie opakowanie, które zużyłam. Oczywiście kupiłam już kolejne, bo uwielbiam ten żel. A recenzję znajdziecie tutaj: KLIK
2. Tonik Yves Rocher Hydra Vegetal. Jakoś opornie szło mi jego zużywanie. Taki jakiś bez szału chyba. Jak będzie w promocji, to kupię, jak nie to niestety. Aż tak mnie nie oczarował.
3. Tonik Fitomed - kupię, kupię. Fajny, ziołowy, "czyści" z krost. Recenzja tutaj: KLIK.
4. Nawilżający krem do twarzy Fitomed - fajny, ale szkoda, że tak krótko ważny. Ale przecież jest z naturalnych składników także nie ma co nawet niepotrzebnie dyskutować. Krem dobry, kupię na pewno na pół z moją mamą, bo była też nim zachwycona:) Recenzja tutaj: KLIK.
5. Krem do twarzy NIVEA na dzień. Lubię, wręcz uwielbiam :) Recenzja tutaj: KLIK.
6. Loreal Nutri Gold - krem do twarzy nawilżająca terapia. Próbkę ciężko ocenić, bo raczej używanie regularne pokazuje faktyczne efekty. Nie wysyfiło mnie więc podejrzewam,że jest ok :D
7. BANDI kojący krem-żel pod oczy. Próbeczka starczyła na 4 użycia. Czyli na 4 dni. Dzięki temu można już coś powiedzieć. Na pewno wygładza, nawilża i redukuje cienie. 
8. Intensywne serum nawilżające BANDI - używałam na twarz tylko. Starczyło na 2 razy. Gładka skóra, nawilżona.
9. Head&Shoulders cool mentol - to był błąd, że chciałam spróbować czegoś nowego, jakiegoś nowego zapachu i tak dalej... To uczucie na głowie jak dla mnie było straszne. Tak zimno i nie wiem w ogóle nie podoba mi się. Ale z kolei do wrażliwej skóry głowy uwielbiam. I taki też kupiłam.
10. W&B żel pod prysznic. Zapach wprost cudowny :) Recenzja tutaj: KLIK.
11. Garnier roll-on. Tylko ten się u mnie spisuje jak trzeba, gdzieś już o nim pisałam. Kupuję tylko ten.
12. Ziaja rebuild - kończyłam, kończyłam i skończyć nie mogłam. Mega wydajne. Jestem zadowolona, ale jest jeszcze jedna wersja, jest to o ile się orientuję serum rebuild i chętnie wypróbuję, bo z masełka jestem bardzo zadowolona. Recenzja tutaj: KLIK.
13. Pasta do zębów Blend-a-med. No czyści zęby, odświeża oddech, czego można więcej chcieć?

A to moje ostatnie zdjęcie z moją kochaną, maleńką Pineczką :
To siwe, smutne, tulące koteczka, to ja :(

Buziaki dziewczyny,
Paulina :((

14 komentarzy:

  1. Z Nivei mam krem na noc i jak na razie jestem zadowolona, może skuszę się jeszcze na ten na dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie poszło, nie lubię garniera kulki

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak bardzo przykro mi z powodu twojej straty. Ja sobie nie wyobrażam chwili, w której moich trzech pociech zabraknie :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Troszke zdenkowane! ;) Fajne foto! Buziaki i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja muszę się w końcu zabrać za te próbki Bandi bo jestem ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  6. troche produktów Ci się zdenkowało :)
    przykro mi z powodu Pineczki :( trzymaj się Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam pastę blendowską,śliczne koteczki

    OdpowiedzUsuń
  8. spore denko :) Ale ładny kotek , trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Całkiem spore denko :) U mnie też bardzo dobrze sprawdza się ten antyperspirant Garniera.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie ma sprawy same mamy niewiele czasu więc rozumiemy ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słodki kociak ♥ To denko jest ogromne <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Słodki kotek :) A to takie małe denko :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...