19.12.2012

aaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Boże czekałam na tą chwilę chyba z 8 lat. Ja nadal nie wierzę, że to prawda, co piszą, ale wychodzi na to że tak!!! Green Day przyjedzie do Łodzi 18 czerwca 2013!!! To moje marzenie przecież!! Muszę tam być koniecznie!! :)) Mam nadzieję, że do końca tygodnia dam radę kupić bilety. Jezu nie wierzę :D wspaniały gwiazdkowy prezent!!!!



Oh love!!




To się nie dzieje naprawdę!!!
Boże mam nadzieję, że bilety jeszcze będą jak będę kupować. A może kupię jeszcze dziś na wszelki wypadek. Nie wiem, no muszę tam być i nic i nikt mi nie przeszkodzi w tym. Czekałam zbyt długo, żeby stracić szansę, TAKĄ szansę!!!!

14 komentarzy:

  1. Masz rację, bo marzenia są po to, aby je spełniać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki żeby Ci się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też bym wolała kupić wcześniej by mieć pewność :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ale super ;DDD baw sie dobrze ;D !

    OdpowiedzUsuń
  5. aaaaaaaaaaaaaaaaaaale się cieszę, że już masz bilety !!! :) Bawcie się dobrze Słonko :***

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, życzę udanej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale to dobrze ze nie bylo tego konca swiata jednak :D zalapiesz sie na green day ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś też szlałam na punkcie Green Day : ))) Kochana , ja tu po to , aby życzyć Ci wspaniałych , radosnych i prawdziwie rodzinnych Świąt ! Nich spełniają się Twoje marzenia - jedno po drugim ! Buziaki .

    OdpowiedzUsuń
  9. Silverku, coś dawno mnie u Ciebie nie było :)
    i jak? kupiłaś bilety?

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...