10.11.2012

Relacja z drugiego spotkania:)))

Jak miło jest pogadać z tak fajnymi dziewczynami! Tak się cieszę, że przyszłyście, choć nie wszystkie, miało być nas więcej. Ale i tak strasznie się cieszę, po prostu jestem szczęśliwa, że mogłam Was bliżej poznać:)) A dzisiaj było nas 10:

1. Ewelinka
2. Paulinka
3. Natalka
4. Weronika
5. Ola
6. Monika
7. Marysia
8. Asia
9. Ja, czyli Paulina:)

Miałyśmy też jeszcze jednego wspaniałego gościa:) Asia przyszła ze swoją prześliczną córeczką Alą:) A jaka grzeczniutka! :))

Chciałabym również podziękować restauracji FATAMORGANA za udostępnienie miejsca na spotkanie, ciepłe i miłe powitanie oraz niespodziankę od szefa kuchni :)) Uwielbiam tą restaurację:)) I dziękujemy też Pani Kelnerce za zrobienie nam zdjęcia pamiątkowego:)


Dziewczyny też robiły zdjęcia, więc pewnie będę uaktualniać tą notkę:))
Bellitkaa - Dziękujemy za sms:) Wszystkim zrobiło się miło:*

Ok, bo pewnie zdjęć nie możecie się doczekać, więc nie przedłużam:
Natalia i Ola :)
Weronika i Monika
Ewelinka
Asia z córcią
Wymiankowe skarby:)))
Przepiękna kosmetyczka Ewelinki;)
Natalka i Marysia
Weronika, Monika i ja;)

I kilka zdjęć od Marysi:))
Paulinka, Ja, Ewelinka, Weronika i Monika:))
Prezent od Pana Kucharza z Fatamorgany, dziękujemy :*
Uśmiechnięte i wspaniałe:)) Natalka i Ola 
Tak wyglądał dzisiaj Lublin :)

Dziewczyny - jesteście wspaniałe!!! :)))
Całuję, Silver:*

38 komentarzy:

  1. świetne zdjęcia!
    widać, że spędziłyście miło czas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żałuję, że się pochorowałam i nie mogłam wpaść.
    Musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko w grudniu nie choruj:) Bo w grudniu kolejne spotkanie;)

      Usuń
  3. Miło Was znowu zobaczyć wszystkie razem, szkoda, że nie mogłam z Wami być :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nam też było smutno, ale jeszcze będą spotkania i będziemy mogły się zobaczyć:*

      Usuń
  4. Ale było faaajnie :) Wróciłam obładowana kosmetykami z wymianki :) i niesamowicie szczęśliwa :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojj ja też szczęśliwa wróciłam:*

      Usuń
  5. OOOOoooo, będę jęczeć , tak się cieszyłam na to spotkanie, a tu o - leżę i charczę :(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To zdrowiej szybciutko, noś czapkę i szalik i ubieraj się ciepło bo w grudniu kolejne spotkanie!! Musisz byc koniecznie:)))))

      Usuń
  6. Tak bardzo żałuję, że nie mogłam być z Wami :( Niestety - w tym miesiącu "wykończyłam się" finansowo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będziemy jeszcze robić spotkania, także nie mawrt się:*

      Usuń
  7. chlip chlip... ja też strasznie żałuję, że nie mogłam być z Wami :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niestety nie dałam rady dotrzeć :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jak widac bardzo udane spotkanie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję za przemiło spędzony czas!
    Do następnego!

    OdpowiedzUsuń
  11. nanana jaram sie dzisiejszym dniem :DDD uwielbiam te dni keidy mozemy sie zobaczyc ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też:))) Nie mogę doczekać się następnego:))
      Pamiętaj o instrukcjach - ja mam wszytsko wydrukowane, więc nie muszą przywozić;)

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia, bardzo zazdroszczę Wam takiej możliwości spotkania :) Musiało być świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spotkanie wyglądało genialnie ;* Kochana bo planuję zorganizować spotkanie fashion blogerek w mojej okolicy. Ponieważ będę robiła to pierwszy raz to powiedz mi czy ja mam iść do jakieś restauracji i zarezerwować miejsca czy coś? Czy będę za to płacić?:) Byłabym wdzięczna jeśli byś mi trochę pomogła :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero zobaczyłam komentarz u mnie z pytaniem co i jak w sprawie spotkania:)

      Wiesz co, my z Eweliną chodziłyśmy po różnych restauracjach i kawiarniach i robiłyśmy rozeznanie:)
      Patrzyłyśmy w menu, rozmawiałyśmy z obsługą lokali. To właściwie od nich wiele zależy. Jedni kazali od osoby płacić po 50zł, co było mało realne, inni mieli już zrobione rezerwacje, lub po prostu lokal za mały. Trafiłyśmy idealnie, bo w Fatamorganie, gdzie pytając o rezerwację stolików dla 30 osób, Pani powiedziała, że jak każdy coś zamówi, to nie musimy płacić za wynajem. Dla nas super. A lokal dwupoziomowy i zaproponowali nam jeszcze, że góra cała dla nas, bez żadnych opłat jeśli zostanie spełniony warunek, że każda coś tam zamówi:)

      Zależy ile chcesz osób na swoje spotkanie. Jak około 10-15, to wystarczy rezerwacja 3-4 stolików, co powinno być bez żadnych opłat. Ale jak na większą liczbę, to musisz konsultować z Menagerem lub właścicielem danego lokalu:)

      Jeśli spodoba Ci się jakaś restauracja, a np trzeba zapłacić 50zł, to zróbcie składkę. Składka zagwarantuje Ci, że dziewczyny, które zapłaciły przyjdą i nie zostaniesz później na lodzie;)

      Jak masz jeszcze jakieś pytania, to śmiało:)

      Usuń
  14. A wiec i u Ciebie odbylo sie fajne spotkanie :))

    OdpowiedzUsuń
  15. Aha czyli takie coś :) kurczę to muszę pogadać z dziewczynami co i jak :) Dziękuję Ci bardzo jesteś kochana ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie było! dziękuję za miło spędzony czas :* oby częściej!:) już zbieram kosmetyki na kolejne spotkanie !

    OdpowiedzUsuń
  17. Następnym razem muszę być z wami

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne spotkanie ;3 . ciekawa nazwa restauracji ;p .
    - admin stylówki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nominowałam Cię do Liebster Blog, przyłącz się do zabawy, jeśli masz ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Musiało być super *.* Chciałabym tam być ♥

    Kto wie... może kiedyś się spotkamy?? :*


    Pozdrawiam, Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
  21. ja Was wszystkie też uwielbiam :DDD było super! :*

    OdpowiedzUsuń
  22. zostałaś wyróżniona i u mnie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniale!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Może mi się w końcu uda następnym razem:)

    OdpowiedzUsuń
  25. ja też chciałabym kiedyś poznać lubelskie blogerki. wy pewnie tworzycie już zgraną paczkę, ale mam nadzieję, że przyjmiecie mnie do niej:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...