02.11.2012

Moja mała wielka miłość :)

:))))

33 komentarze:

  1. ale ma śmieszny wąsik :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodziuchny, koty po prostu rządzą tym światem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kociak, a wąs mnie rozbraja milordzie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski jest a jego "wąsy" są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak nie lubię kotów tak Twoje maleństwo mnie totalnie oczarowało *_*

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki słodziak! i jakie ma fajne czarne plamki przy nosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale świetny kotek! Najlepsze te 'wąsiki' :D

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię koty a zwłaszcza te czarno białe :) w moim rodzinnym domu jest ich pełno

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale śliczny futrzak z kropkami przy nosku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama słodycz :0
    Uwielbiam kociszcza :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny jest ten Twój kicio :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pinka jest piękna ♥ I tak bardzo cieszę się, że już dobrze się czuje - fotogeniczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kocham kociaki :) miałam podobną słodycz!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Słodziutka, też mam taką miłość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. jaki milord:D kocham koty, sama mam czarną kotkę :P

    OdpowiedzUsuń
  16. ten wąsik pod nosem kotka dziwnie mi sie kojarzy... :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś on jest cudowny i ten wąsik ! ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  18. jaka sliczna ta kicia..napatrzyć sie nie mogę :)kocham koty ,...sa takie zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Co za słodycz. Już nie mogę się doczekać własnego, mruczącego futrzaka :) Podrap swojego za uchem, od czytelniczki ^^

    OdpowiedzUsuń
  20. Jest boski! Też mam kota na punkcie kotów :D

    OdpowiedzUsuń
  21. wygląda jakby miał wąsy :D przeuroczy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdjęcie wymiata ;))) urocze ma kicio te kropeczki koło noska :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kocio czudowny :) normalnie kreski eyelinerem ma na stałe ;D

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...