05.11.2012

Make up - wibo, vipera, virtual

Hej!! Mam teraz tyle kosmetyków, że nie wiedziałam od czego zacząć testy. Padło na Wibo, Virtual i Vipera:))
Najpierw zdjęcia:
Kosmetyki, których użyłam:

1. Cienie do oczu Virtual - średnie. Bardzo jasne na powiekach. Ładne opakowanie. Jednak niestety bez szału.
2. Eyeliner Wibo- bardzo precyzyjny pędzelek. Pierwszy raz udało mi się szybko i sprawnie zrobić kreskę, która o dziwo wyszła nawet, nawet za pierwszym razem. Super!
3. Tusz do rzęs Wibo - mascara stymulująca wzrost rzęs, pogrubiająca. Same możecie zobaczyć efekty na zdjęciach. Jestem bardzo zadowolona. A co do wzrostu, to zobaczymy po regularnym stosowaniu.
4. Błyszczyk Vipera - zakochałam się w nim:) Wspaniale wygląda na ustach, pięknie błyszczy:) Poza tym opakowanie jest cudne:))

Buziaki Silver:*


40 komentarzy:

  1. tusz growing jest świetny, uwielbiam go, ale brak wzrostu rzęs:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak się właśnie zastanawiałam, czy będzie powodował wzrost;P

      Usuń
  2. Kocham ten tusz- śliczny make up- kocham szarości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny efekt daje ten tusz, ale Ty i bez niego masz ładne rzęsy :) Muszę zacząć testować moje cienie bo jakoś o nich zapomniałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten tusz jest całkiem fajny :) moje znajome go chwalą :) super sprawa :)
    P.S. masz ładne rzęsy :):):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tusz z Wibo moja Asia ma :) podkradam jej czasem hihih ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też muszę zacząć testować nasze skarby :)

    OdpowiedzUsuń
  7. to moj ukochany eyeliner, a tusz ... zamienię mój maybelline na ten, to pewne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. tusz również testuję od paru dni i nawet mi się podoba a eyelinera trochę się boję, bo nie mam wprawy - wolę kreski kredką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi łatwiej eyelinerem niż kredką;D

      Usuń
  9. świetny jest ten tusz, bardzo pozytywnie mnie zaskoczył :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten tusz mnie zaskoczył. Naprawdę daje spektakularny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tusz faktycznie jest świetny, a i ten błyszczyk uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie też pozytywnie zaskoczyła ta mascara, ale Kochana - efekt u Ciebie jest powalający, normalnie idealnie rozczesane dłuuugie rzęsy :)
    Błyszczyk chyba mam ten sam, piękną czerwień wydobywa z ust i co ważne, nie klei :)
    A cienie to ciekawe jak na bazie będą się zachowywały :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Błyszczyk uwielbiam:)) Wspaniały jest.
      Cienie Sprawdzę na tej bazie z Marizy od Ciebie;)

      Usuń
  13. jakie długie rzęsy!
    świetny efekt daje ten tusz :)

    OdpowiedzUsuń
  14. mam te ciebie tylko w fiolecie i masz rację, dość słabe są... a tusz uwielbiam! nigdy bym się nie spodziewała takiego efektu :) tusz do kresek mi się podoba i z podkulonym ogonem chyba wróce do eyelinerów płynnych bo te żelowe mi się przejadły...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety cienie nie spisały się w ogóle;/

      Usuń
  15. eyeliner wygląda kusząco :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cały makijaż śliczny, ale eyeliner to po prostu bomba. Uwielbiam go <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się średnio podoba, chciałam pokażać tylko jak słabe są te cienie, gdyby były bardziej kryjące, to byłoby duużo lepiej. No szkoda, bo lubię szarości.

      Usuń
    2. Też lubię dobrze napigmentowane cienie, ale na zajęciach z makijażu zostałam ochrzaniona, że robię wieczorowy makijaż zamiast dziennego. Właśnie taki "rozmyty" efekt miałam wykonać ;)

      Usuń
  17. no cienie bez szału. prawie ich nie widać. eyelinery w pędzelku odstawiłam na rzecz żelowego. błyszczyk daje ładny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Błyszczyk ma piękny kolor!
    Jakie Ty masz oczy...

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne rzęsy, zazdroszczę, ja mam takie krótkie,że nawet nie widać czy są pomalowane czy nie ;/

    I błyszczyk ma wspaniały kolor!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:)
      A z Twoimi na pewno tak źle nie jest:)

      Usuń
  20. Masz piegiii! Jak to słodko wyglądaa <3 Ojejejej tylko schrupać!
    Cudowne oczy, na prawdę! Takie ,,hipnotajzing'' ;P
    Na prawdę zazdroszczę oczu *.*

    Pozdrawiam, Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie lubię swoich piegów;/ Są straszne i przeszkadzają w życiu codziennym:)
      Dziękuję;*

      Usuń
  21. Śliczny makijaż.
    Błyszczyk cudowny miał taki nawet w tym samym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. jestem bardzo ciekawa błyszczyka z vipery :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ja też jestem zachwycona eyelinerem :) narazie tylko jego stosuję regularnie z całego tego maxi zestawu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pierwszy raz tak szybko zrobiłam kreski, które się "nadawały" :P Także genialny jest:)

      Usuń
  24. Nawet nie wiedziałam że wibo ma taki eyeliner, też go chcę:P Dzięki za życzenia :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...