21.11.2012

BingoSpa - kolagen do ciała.

Hej:) Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją kolagenu z BingoSpa. Jak wiecie nasza współpraca rozpoczęła się w ramach spotkania lubelskich blogerek, z czego, nie ukrywam, bardzo się cieszę :) Choć powiem szczerze, że liczyłam na lepszy skład kosmetyków ze "spa" w nazwie. 

Moja opinia:

Działanie:
Plusy:
+ Już po pierwszym użyciu czuć efekt nawilżenia. Raczej mam skórę normalną, nie suchą, ale to uczucie od razu się pojawiło.
+ Wygładza i to bardzo! Tu się zdziwiłam, bo nie miałam takiego uczucia po żadnym kosmetyku. No efekt niesamowity:)
+ Używam raz dziennie - na noc, po kąpieli, a taki efekt nawilżenia czuć na drugi dzień też, więc bardzo mnie to cieszy :) Ale podkreślam, ja mam skórę normalną i nie potrzebuję nie wiadomo jakiego nawilżenia, a czytałam, że do skóry suchej nie jest dobry.
Minusy:
- Na dekolcie nie używajcie, bo zaraz na drugi dzień pojawią się niemiłe niespodzianki.
Konsystencja:
Plusy:
+ Dobrze się rozprowadza na skórze
+ Kolor biały, mleczny
+ Ani za gęsta, ani za rzadka
+ Dosyć szybko się wchłania
Opakowanie:
Plusy:
+ Buteleczka bardzo fajna, estetyczna, generalnie jestem zachwycona. Właściwie byłam, dopóki nie trzeba było ściskać butelki aby wydobyć kosmetyk, ale o tym w minusach. Butelka ładnie się prezentuje - nie można temu zaprzeczyć.
+ Doskonale widać zużycie
+ Łatwe otwieranie
+ Przyjemna szata graficzna
Minusy:
- Gdy jest już zużyte co najmniej 1/3 kolagenu, to zaczynają się schody z wydobyciem go ze środka. Masakra jakaś. Można by dołączyć pompkę. To bardzo ułatwiłoby używanie. No niestety minus.
- Używanie kosmetyku w takim opakowaniu jest niewygodne.
- Niestety opakowanie sprawia, że nie da się wydobyć odpowiedniej ilości kolagenu, przez co staje się mało wydajny... a tak niewiele trzeba - pompkę...
- Brakuje mi na opakowaniu informacji jak kosmetyk działa na skórę. Ja rozumiem, że można poszukać w internecie, ale nie zawsze mamy do niego dostęp - zatem minus.
Ogólne:
Plusy:
+ Niebiańsko pachnie
+ Przystępna cena
Minusy:
- Przeczytajcie skład. Parabeny to nie jest najlepsze rozwiązanie dla firmy o nazwie "BingoSPA" z naciskiem na SPA, które kojarzy się raczej z naturalnymi składnikami. My przynajmniej.



Ocena ogólna: No i mam problem, bo kosmetyk fajny, naprawdę. Opakowanie, estetycznie wspaniałe, minimalizm, super, ale co z tego jak jest niesamowicie niewygodne.. Skład: kolagen, ale z drugiej strony parabeny... No ciężko mi strasznie ogólnie ocenić ten kosmetyk. Tyle minusów poważnych, no ale z drugiej strony faktycznie działa, ostatecznie jakoś wyciągam kosmetyk ze środka. Jak widzicie zużyłam już połowę, no uwielbiam go za zapach i gładkość, mogłabym go wcierać bez przerwy:) No dobra szybka decyzja. Na 4= zasługuje. Ale przyznam, że troszkę naciągam. Ale szkoda mi na 3+ oceniać taki fajny kosmetyk. 
Ocena: 4=

Silver:**

22 komentarze:

  1. U mnie bez pompki by nie przeszło, bo całe mieszkanie miałabym umazane tym kolagenem :)
    Kiedyś miałam balsam w podobnym opakowaniu i jak już się kończył, to musiałam wstrząsnąć opakowaniem, aby wydobyć kosmetyk. Któregoś jak zwykle wstrząsnęłam opakowaniem, ale zapomniałam, że wcześniej je odkręciłam :D To był ostatni raz kiedy go użyłam, bo wszystko było na ścianach i podłodze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy kosmetyk :)
    rzeczywiście pompka by się przydała - z pewnością ułatwiłaby wydobywanie odpowiedniej ilości kosmetyku z opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. o, szkoda, że takie szczegóły skutecznie zaniżają ocenę produktu, który wydaje się być świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pompka koniecznie, pewnie część kosmetyku by się u mnie zmarnowało, bo nie chciałoby mi się wyjmować...

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam go bardzo ciekawa, ale właśnie coś co zawiera kolagen to ja bym sobie na dekolt, na cycki kładła- co by mi nie zwisły do kolan, ale jak mi ma coś znowu wyskoczyć to nieee ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go ;) i faktycznie brak tam pompki , utrudnia to używanie w dużym stopniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Po naszych rozmowach na temat tego kolagenu nadal jestem go bardzo ciekawa :) Zostaw mi troszeczkę, cobym mogła popróbować i ja jakie ma działanie ;] Szkoda, że nie ma pompki, ale możnaby go trochę ogrzać, żeby lepiej wypływał z opakowania, np. wrzucić w ciepłą wodę ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście pamiętam o tym :) Jeszcze go trochę poużywam i przekażę Ci go :)
      Ale on ma dobrą konsystencję, odpowiednią, gdyby była rzadsza, to mógłby się wylewać;/

      Usuń
  9. Nie używałam jeszcze tego kolagenu, ale wiele razy go widziałam i czytałam o nim. Bardzo mnie kusi, ale obiecałam sobie, że najpierw zużyję otwarte już kosmetyki :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba dzialanie jest najwazniejsze ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o czymś takim jak kolagen do ciała :)

    Zapraszam do siebie
    http://hushaaabye.blogspot.com
    Dla aktywnych-nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No kochana działanie jest bardzo ważne! ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmmm... Twoje recenzje są takie interesujące, że po prostu chce się kupić wszystko co recenzujesz! Kochana, masz dar przekonywania♥ Hihi


    Pozdrawiam, Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam go ale wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dobrze,że działa niedługo też zacznę go używać

    OdpowiedzUsuń
  16. Fakt, faktem działanie najważniejsze.
    A pompka z IR taka do kupienia by nie pasowała? Tak mi się teraz przypomniało. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja używam do 2 tygodni kolagenu na twarz i jestem bardzo zadowolona z efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cześć ;) Rodzina, którą możemy uszczęśliwić na święta została wybrana, mam nadzieję, że pomożesz i się przyłączysz do nas ! Wszystkie szczegóły z tym, co rodzina potrzebuje znajdziesz w najnowszej notce http://making-myself-beauty.blogspot.com/2012/11/b-jak-bloger-i-bohater-wybralismy.html ;))

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja nie wiem, czemu napakowali do wszystkich kosmetyków do ciała parafiny i tych wstrętnych parabenów. A mają takie świetne maski do włosów.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...