16.10.2012

Yves Rocher Jardins du Monde - żel pod prysznic - Recenzja.

Hej kochane! Co u Was? 

Dzisiaj przedstawię Wam żel pod prysznic od Yves Rocher.
Informacje z głównej strony YR, ponieważ karteczka, która była przyklejona do tylnej części opakowania odmokła i odpadła, a tam właśnie były wszelkie informacje na temat żelu.

Żel pod prysznic z owocem granatu z Hiszpanii.
JARDINS DU MONDE.

Żel pod prysznic z owocem granatu z Hiszpanii obudzi twoje zmysły soczystym i apetycznym zapachem. Żel pod prysznic o lekko kwaskowatym zapachu ożywia ciało i delikatnie myje skórę  puszystą pianą.



Jego+ : Formuła składa się w ponad 90% ze składników pochodzenia naturalnego.

Składniki roślinne: wyciąg z granatu z Hiszpanii, żel z Aloesu bio, baza myjąca pochodzenia roślinnego.

Skład:
Moja opinia:

Działanie:
Plusy:
+ Ładnie myje skórę
+ Bosko pachnie
+ Bardzo ładnie się pieni, a ta piana jest niesamowicie delikatna
+ Nie podrażnia skóry
Minusy:
- Zdaje mi się, że troszkę wysusza

Konsystencja:
Plusy:
+ Dobrze się rozprowadza na skórze
+ Kolor czerwony-przezroczysty
Minusy:
- Jest zbyt rzadka, sporo się wylewa
- Mało wydajny
Opakowanie:
Plusy:
+ Całkiem fajna buteleczka
+ Doskonale widać zużycie
+ Łatwo wydobyć żel ze środka
Minusy:
- Ciężko się otwiera - masakra.
- Na buteleczce nie ma opisu po Polsku, była jedynie przyklejona mała karteczka z opisem, ale pod wpływem kontaktu z wodą odmokła i odkleiła się;/

Całkiem fajny żel. Kupiłam w promocji za 6zł. Normalna cena to około 12 zł. Tylko żeby to opakowanie się lepiej otwierało.. Ja nie zamykam, żeby za każdym razem się nie męczyć. 

Moja ocena: 3+/5

Poza tym przypominam o moim konkursie!

Buziaki:*

20 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze żeli z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też nie miałam żelu tej marki. A wizualnie mi się spodobał bardzo, do tego cena w promocji bardzo kusząca ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam bardzo dawna temu taki żel o zapachu lawendy piękny był zapach

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam zapach żeli owoc granatu, chętnie bym spróbowała, ale także w cenie promocyjnej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze nic tej firmy nie miałam, ale żel wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bardzo chciałam go wypróbować, ale zmartwiłaś mnie troszkę tą rzadką konsystencją. Jeżeli jednak ma śliczny zapach, to skuszę się na niego ale w promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety. Jak dla mnie jest zbyt rzadki.

      Usuń
  7. musi bosko pachnieć!
    ja obecnie też używam żelu pod prysznic o zapachu granatu firmy Mariza i zapach jest cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam ich żeli, ale perfumy te owocowe uwielbiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam jeszcze ich żeli choć lubię ich kosmetyki, a sukienkę opłacało się kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie zele z rochera, mam z trawa cytrynowa i sobei go bardzo chwale :)_

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te żele ostatnio nawet napisałam recenzję na ich temat

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam te żele z Yves Rocher!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  13. jeszcze nie uzywalam zelow z tej firmy..:)
    ________________________________
    http://joeced.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. ja muszę mieć bardzo nawilżające :)
    Ale pewnie cudownie pachnie <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam nic z tej firmy, ostatnio polubiłam żel z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...