26.10.2012

To już jutro!

Hej dziewczyny!
Dzisiaj jest piątek, 26 dzień października. Spotkanie już jutro. Przygotowywałyśmy razem z Ewelinką wszystko od ponad miesiąca, dokładnie od 45 dni włącznie z dzisiejszym. 11 września Ewelinka napisała u mnie na blogu:

"Trafiłam do Ciebie z komentarza pod wpisem innej blogerki dotyczącym spotkania blogerek na Śląsku. :)
Pisałaś że jesteś z Lubelszczyzny, ja również i myślę, że uzbierałoby nas się troche gdybyśmy zaczęli ogłaszac chęć zorganizowania takiego spotkania gdzies u nas, co o tym myslisz?"

I tak właśnie zrodził się w nas pomysł na Spotkanie Lubelskich Blogerek. Bardzo Ci Ewelinko dziękuję, że napisałaś, że wyszłaś z inicjatywą:) Ucieszyłam się bardzo, gdy zobaczyłam ten komentarz i wiedziałam już wtedy, że wszystko się uda:)

Już pierwszego dnia, kiedy ogłosiłyśmy, że chcemy zorganizować takie spotkanie, otrzymałyśmy bardzo dużo zgłoszeń. I z każdym kolejnym dniem było nas coraz więcej:) 

Dziennie pisałyśmy dziesiątki mejli, właściwie to wszędzie. Korespondowałyśmy z Wami, z firmami, dostawałyśmy dziwne propozycje i mejle typu:

"Cześć :)
Jestem fanką twojego bloga, czy jest możliwość dostania od Ciebie listu z drobnym upominkiem ?"

Starałyśmy się jak najlepiej to wszystko zorganizować, abyście Wy świetnie się bawiły, czego z całego serca Wam życzę, no i nam, jako organizatorkom również:) Właściwie każdą wolną chwilę wykorzystywałyśmy, aby coś przygotować, aby coś dogadać, komuś odpisać, coś skonsultować, o czymś poinformować, coś poukładać i tak dalej;) 

Mam nadzieję, że będziecie się świetnie bawić i nie będziecie żałować przejechanych kilometrów, czy siedzenia godzinami w samochodzie. Trzymajcie kciuki, aby wszystko poszło zgodnie z planem, za dobrą zabawę i wspaniałe nowe znajomości:)

U Ewelinki informacje dotyczące menu, także zapraszam do zapoznania się z ofertą:)

Nie mogę się doczekać, kiedy Was poznam!

Do zobaczenia dziewczyny na spotkaniu:)
Wiecie, że Was uwielbiam?:)
Silver;**

10 komentarzy:

  1. Kurcze, szkoda, że nie wpadłam na ten pomysł sama, żeby prosić o upominki :D

    Myślę, ze wszystko pójdzie zgodnie z planem i będzie świetna zabawa :)) Jeszcze tylko 18 godzin :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja tez jestem z Lublina :( czemu ja o tym spotkaniu niewiedziałam... jejQ... ale mi smutno... ;( jak będziesz pisała jaą relację, to proszę, daj znać na mojego bloga :*
    ech... przegapiłam...

    OdpowiedzUsuń
  3. życzę Wam udanego spotkania :)
    szkoda, że nie mieszkam gdzieś bliżej, bo chętnie bym się przyłączyła.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzeba się wyspać :) Do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to nigdy nei byłaM NA TAKIM SPOTKANIU i tylko zazdroszcze ze WWy sie poznajecie w realu a ja z Wami nie jestem..ehh,..te km mnie dobijaja./.........mam nadzijee ze nei bedzie jutro sypało bo opon nie zmieniłam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. widze wielkie odliczanie ;) dziewczyny spisalyscie sie na medal ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajaj, ja to już chodzę taka nakręcona ;) Pozdrawiam i do jutra!

    OdpowiedzUsuń
  8. aaa! też bardzo się cieszę ;) jesteście genialne, na każdym kroku to powtarzam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ROZDANIE KOSMETYCZNE u mnie! :)
    Serdecznie zapraszam! :)
    http://youbeautiful-kosmetycznefantazje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że o tym spotkaniu dowiedziałam się właśnie dziś z blogów. Jestem z Lubelszczyzny i bardzo chętnie wzięłabym w nim udział. Szkoda, że się tak spóźniłam. Wielka szkoda...może następnym razem.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...