30.10.2012

Spotkanie blogerek!

W sobotę odbyło się spotkanie lubelskich blogerek w restauracji FATAMORGANA. Obsługa restauracji spisała się na medal. Wielkie ukłony dla kelnerek i Pani Menager za ogarnięcie wszystkiego :) Obiad był pyszny, hehe:)
Było nas 27, ponieważ jedna z dziewczyn nie dojechała. Wielka szkoda, bo było fantastycznie!!

Chciałabym podziękować serdecznie firmom, które ufundowały nam prezenty:
1. ofeminin.pl 

2. Miraculum
3. Vipera
4. Wibo
5. Procter&Gamble
6. Forte Sweden
7. Venita
8. Joanna
9. Archipelag Piękna
10. Soraya

11. bodyland.pl
12. Rimmel 
13. Kemon
14. The Secret Soap Store
15. Pilomax
16. Fennel
17. KosmetykiDLA
18. Inermis.pl
19. Ladymakeup
20. Fitomed
21. FM
22. Safira
23. Nantes
24. Bandi
25. AvetPharma - CelluOFF


Chciałabym też bardzo podziękować naszemu fotografowi Adrianowi, który towarzyszył nam przez całe spotkanie i bez przerwy robił zdjęcia:) Miałyśmy też drugiego Pana - Dawida, który też pstrykał nam fotki, również dziękuję:) Czekam niecierpliwie na wszystkie zdjęcia!:)

Ale ja też mam trochę zdjęć z mojego aparatu, VEGA opublikowała kilka zdjęć, które zrobił nam Adrian, więc teraz zapraszam do oglądania:)

A teraz prezenty:)))

Dzięki dziewczyny za wspaniałe spotkanie!!
Silver:*

27 komentarzy:

  1. Bardzo żałuję że nie zdążyłam się załapać na listę :(
    Czy planujecie kolejne spotkanie przed nowym rokiem? Tydzień po nowym roku lecę na Cypr, i bardzo chciałabym was poznać.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planujemy, ale takie kameralne-bez żadnych firm i prezentów:)

      Usuń
  2. fajnie jest się spotkać z blogerkami:)
    bardzo bym chciała pojechać na następne spotkanie

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja bym się teraz z Wami na spokojnie spotkała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ile prezentów :D Wrażenia pewnie też niezapomniane :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kochanie, dziękuję Ci za to, że byłaś moją towarzyszką do śmiechu i złości na spotkaniu :)
    Choć najwięcej było radości i uśmiechów :*

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia! widać, że spotkanie się udało i miło spędziłyście razem czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja to się uśmiecham jak czytam opisy ze spotkań u dziewczyn na blogach :) Stanowczo domagam się masy zdjęć! :) było wspaniale! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. widać,że było wprost genialnie :) powiedz jak to zrobiłaś,że tak świetne firmy Wam zafundowały kosmetyki ?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. aaa.. i tu są zdjęcia z moimi mokrymi włosami hehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nic tylko czekać na recenzje ^^. Szkoda że mieszkam tak daleko bo chętnie bym się z Wami spotkała :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak będziecie planowały kolejne spotkanie, to ja oczywiście jestem za :) Kawusia, ciasteczko i ploteczki w kameralnym gronie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana zajrzyj do mnie na bloga wieczorem:))
      Właśnie z Ewelinką planujemy takie spotkanie:))

      Usuń
  12. ale ogrom kosmetyków !!!!! wow pozazdrościc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ wam zazdroszczę takiego spotkania

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...