31.10.2012

Spotkanie blogerek nr 2!:)))

Hej dziewczyny! 
Piszecie, że bardzo chętnie spotkałybyście się na kawie, aby pogadać, bo na spotkaniu było mało czasu:) A więc do dzieła! Co powiecie na weekend 10-11 listopada? Razem z Ewelinką zbieramy chętne;D
Będzie szansa, aby się lepiej poznać i troszkę poplotkować:) Jak chcecie, to możecie wziąć kosmetyki, które chciałybyście wymienić:) 

To jak, są chętne??:)

A ja jeszcze chciałabym Was zaprosić do udziału w konkursie. Trwa do 10 listopada, więc zostało jeszcze trochę czasu:) Aby wziąć udział trzeba przede wszystkim napisać odpowiedź konkursową: Napisz swój ulubiony cytat, sentencję, życiowe motto lub jakąś myśl, która ma dla Ciebie duże znaczenie. W kilku lub nawet w jednym zdaniu napisz, jak odnosi się to do Twojego życia.
Poniżej link przekierowujący do notki konkursowej:)

A na koniec buziaki od mojej koteczki:)))

Uwielbiam Was, wiecie o tym, prawda??:))
Silver;**

35 komentarzy:

  1. Jak będę w Lublinie to bardzo chętnie :) wezmę wszystkie kosmetyki z domu wreszcie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. gdybym mieszkała bliżej to chętnie bym się do Was dołączyłą :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ojj ja na penwo ejstem chetna :DDD jesli nie dostane pracy (w takim razie oby nie) :D to z checia ;**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana to musisz koniecznie załatwić sobie sobotę wolną no!

      Usuń
  4. Ja niestety w tym terminie mam wesele :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie gites! ;)
    A weźmiesz ze sobą kicię? Jest cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie bym ją zabrała ze sobą, ale niestety raczej się to nie uda;D

      Usuń
  6. otagowałam Cię :) zapraszam do zabawy ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak tylko ustalę jakąś opiekunkę do Olczki i dam radę dojechać to jestem chętna zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz, że mieszkam 31 km od Ciebie? :) tylko szkoda, że to nie po drodze :/

      Usuń
  8. ja tak jak Weronika - jak podrzucę gdzieś syna i dojadę to będę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się piszę na spotkanie i mam nadzieję, że uda mi się zjawić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W Szczecinie bedzie podobno organizowane :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Oooo... jestem oczywiście chętna, zaraz napisze u siebie na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak tak tak tak tak:D:D:D Nie mogę się doczekać, na samą myśl zaczynam się głupawo uśmiechać;D

      Usuń
  12. co za kociak uroczy! :)
    jeśli będę w Lublinie z chęcią bym się spotkała z Wami ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. A gdzie by było spotkanie ? W jakim mieście ?

    OdpowiedzUsuń
  14. jaki ten kotek jest geniaalny ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Szkoda, że do Lublina daleko;)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja oczywiście przyłączam się do chętnych na spotkanie :). Kotka rządzi :))).

    OdpowiedzUsuń
  17. To chyba jednak nie będzie spotkanie kameralne :)
    Ja niestety w tym terminie nie dam rady :( Szkoda, bo bardzo chciałam się z Wami spotkać jeszcze raz. Mam nadzieję, że jeszcze będzie okazja.

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaczęłam przygotowywać już męża na ewentualność mojego kolejnego wyjazdu ;p i jesli nie pojedziemy kupować jakichś maszyn do mojej firmy to będę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja jestem chętna na spotkanie, myślę,że sobota będzie lepsza bo w niedzielę to święto jest :)
    Zapraszam do TAGu http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/2012/11/tag-moje-bizuteryjne-cuda.html

    OdpowiedzUsuń
  20. jeśli PKP nie zastrajkuje to przybędę:) W niedzielę, może być problem z PKS bo w mojej miejscowości po prostu nie jeżdżą a w sobotę zawsze coś pojedzie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo chętnie bym się z wami spotkała ale w tym terminie chyba nie dam rady chyba, że coś się zmieni. Jak coś to dam znać:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...