08.10.2012

Soraya - Care Control. Maseczka do twarzy.

Hej dziewczyny! Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić świetną maseczkę firmy Soraya, którą w ramach akcji "Październik miesiącem maseczek" przetestowałam w niedzielę:) Dzisiaj mam zajęcia od 8 rano do 20:15, ale całe szczęście mam teraz 2 godzinki przerwy, więc korzystam :))
  • Doskonale oczyszcza w 15 minut.
  • Reguluje pracę gruczołów łojowych
  • zmniejsza wypryski

Maseczka drożdżowa błyskawicznie oczyszcza skórę oraz zmniejsza problemy cery trądzikowej i tłustej. Wzbogacona o Hydrolizat z drożdży, hamujący czynności gruczołów łojowych i ograniczający tworzenie zaskórników, działa oczyszczająco i ściągająco. Cynk, wyciąg z trawy cytrynowej oraz Acnacidol wykazują działanie silnie antybakteryjnie, walczą z bakteriami odpowiedzialnymi za pojawianie się wyprysków i stanów zapalnych. 
  • odblokowuje i zwęża rozszerzone pory,
  • działa antybakteryjnie, przez co ogranicza powstawanie wyprysków,
  • reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając świeceniu się skóry,
  • łagodzi podrażnienia oraz stany zapalne,
  • wygładza nierówności skóry,
  • przywraca skórze świeży, zdrowy wygląd.

Dla uzyskania optymalnych efektów stosować 2-3 razy w tygodniu. 

Skład: Aqua, Cetyl Alcohol, Propylene Glycol, Cetearyl Alcohol, Hydrolyzed Yeast, Stearic Acid, Octyldodecanol, Ethylhexyl Stearate, Panthenol, Sodium Cetearyl Sulfate, Zinc Oxide, Cymbopogon Nardus Rendle, 10-Hydroxydacenoic Acid, Sebacic Acid, 1,10-Decanediol, Hydrolyzed Algin, Chlorella Vulgaris, Maris Aqua, Allantoin, Lactic Acid, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate. 

Maseczka składa się z dwóch saszetek o pojemności 7,5ml. Jedna wystarcza na 2-3 użycia. 

Moje odczucia po pierwszym użyciu:
  • Dobrze oczyszcza.
  • Miałam kilka krostek na twarzy w tym jedną dużą, czerwoną, bardzo widoczną, a maseczka to wszystko usunęła! Szok! Nie wiem jak to możliwe ;O
  • Twarz się nie świeci po jej użyciu.
  • Skóra jest przyjemna w dotyku i gładka.
  • Uczucie świeżości.
  • Niweluje też lekkie zaczerwienienia skóry.
  • Myślałam, że zapach będzie odrzucał, a tu wprost przeciwnie.
  • Nie przesusza skóry.
  • DZIAŁA OD RAZU !!
  • TO CHYBA JAKIŚ CUD!!
Generalnie to nie spodziewałam się aż tak wspaniałych efektów, a nawet cudów po pierwszym użyciu. Jestem w szoku. Ziaja się przy tym chowa. Od dziś będę tę maseczkę stosować regularnie, a przynajmniej postaram się:) Naprawdę nie spodziewałam się takich efektów za 2,50zł:) Maseczkę polecam wszystkim, jest wspaniała, genialna, no cud. Pierwszy raz jakiś kosmetyk zaskoczył mnie aż do tego stopnia! Wzięłam ją całkiem przypadkiem, bo spieszyłam się i mój mężczyzna już mi marudził, żebym się pospieszyła i wzięłam tak naprawdę pierwsze lepsze maseczki. Trafiłam w 10! 

Moja ocena: 10/5 ! :)

Kupiłam jeszcze inną maseczkę, ale na nią przyjdzie czas w przyszłym tygodniu. Na razie dokończę Sorayę:) No i muszę sobie zrobić jej duży zapas, koniecznie!:)


Pozdrawiam, Silver:*

34 komentarze:

  1. Punktacja świetna :) Ja nie mam problemów z cerą, choć podejrzewam, że każdej cerze raz na jakiś czas przyda się porządne oczyszczenie :) Muszę jej poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. to ja też na pewno spróbuje!!!!!:)
    świetny post i super blog!
    obserwuje!
    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. koleżanka mi ją kiedyś polecała, ale jakoś nie specjalnie byłam przekonana. teraz może wypróbuję, chociaż jestem zrażona do drogeryjnych maseczek...

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja po nałożeniu maseczki też byłam w niebo wzięta ale cóż... po 2 dniach miałam takie pryszcze i wągry że szkoda gadać ! Nigdy więcej maseczek !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie jak na razie wszystko gra:) Nic nowego się nie pojawiło od niedzieli rano:)

      Usuń
  5. nigdy jej nie miałam, ale po takiej recenzji na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też bardzo ją lubię tylko ten zapach, ale czego nie robi się dla pięknej cery? Nie takie tortury można znieść, żeby świetnie wyglądać :):)
    Teraz akurat mam napoczętą, więc będę zużywać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A mi dla odmiany zapach bardzo pasuje:)

      Usuń
  7. Mam tą maseczkę jeszcze jej nie używałam ale na pewno wypróbuje :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam tą maseczkę, zużyłam jej jedną część, ale takiego działania jak u Ciebie niestety nie zauważyłam. Spróbuję z drugą, może będzie lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiadomo, że nie na każdego zadziała w ten sam sposób, aczkolwiek mam nadzieję, że po drugim zastosowaniu efekty będą takie jak u mnie!:)

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie, w kolejnej notce pojawi się tag:)

      Usuń
  10. wooow, no to mnie zatkało. Musze wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  11. hi! im fran a spanish male fashion blogger. maybe you like my style and want to follow me...

    NEW LOOK: AUTUMN COLORS
    http://showroomdegarde.blogspot.com.es/2012/10/autumn-colors.html

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam tą maseczkę w koszyku i odłożyłam ją, teraz będę żałować.... :((( ja właśnie zużywam Baleę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciesze się że tak jesteś zadowolona z tej maseczki. JA mam uraz do tej firmy omijam jej produkty.

    OdpowiedzUsuń
  14. a u mnie leży w szufladzie i czeka na nie wiem co, bo ciągle coś innego używam

    Jutro ląduje na mojej twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już jestem 100% przekonana do produktów Soraya. Twoja recenzja to potwierdza:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mysle, ze spokojnie bym mogla ja wyprobowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. używałam ją i jestem mega zadowolona:D
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba wypróbuję , kusząco ;)
    Zapraszam ;]

    OdpowiedzUsuń
  19. najbardziej spodobało mi się "to jakiś cud " ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakiś czas temu porzuciłam sklepowe maseczki na rzecz tych naturalnych...ale powiem szczerze, ze tej zapewne spróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta maseczka leży w moim koszyczku już jakiś czas, bo zużywam inne, ale chyba jednak zmienię jej numerek na liście :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o kurcze! muszę ją sobie zapisać!

    OdpowiedzUsuń
  23. testowałam tą maseczkę :) również byłam nią zachwycona :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Tez kupiłam te maseczkę z drożdżami. Może po części dlatego, że lubię marka Soraya, a może tez trochę dlatego, że drożdże. Ta maseczka bardzo ładnie działa antybakteryjnie i hamuje powstawanie wyprysków, reguluje pracę gruczołów co powoduje ze skóra mniej się świeci. Maseczka jest antyalergiczna wiec łagodzi wszystkie zaczerwieniania i nie powoduje nowych podrażnień. Kosmetyk jest wydajny, jedna saszetka starcz spokojnie na 3 razy. A po 3 razach już widać super efekty

    OdpowiedzUsuń
  25. Tez uwazam, że to bardzo ciekawa maseczka. Większość maseczek, które nakładałam na twarz lepiej działaly schłodzone, dlatego trzymałam je wczesniej w lodówce. inność tej polega na tym, że sie dość znacznie rozgrzewa co powoduje, że oczyszcanie skóry jest bardzo dokładne. Ja też trzymałam te maseczkę dłużej niż zaleca producent czyli standardowe 15 minut. Po zmyciu faktycznie buzia była mila w dotyku i gładka, super oczyszczona i odzywiona. Z daleka widać, że w lepszej kondycji i jakby mlodsza. Ta maseczka to bardzo udany zakup

    OdpowiedzUsuń
  26. Ta maseczka jest po prostu rewelacyjna ! Używam jej od kilku miesiecy w miarę regularnie i stan mojej bardzo problematycznej jak dotąd skory znacznie sie poprawił ! Maseczka ma przyjemny zapach, fajna konsystencje, dobrze sie rozprowadza no i taka saszetka starcza na kilka razy. Po użyciu skora jest bardzo dobrze oczyszczona- naprawdę znikają z niej wypryski no i nie pojawiają sie nowe. Skora wydziela mniej sebum wygląda po prostu przepięknie ! Polecam super produkt !

    OdpowiedzUsuń
  27. Tak, właśnie, to jest strzał w 10 :D Dla mnie też ta maseczka jest genialna, czyni cuda, wyprawia niesamowite rzeczy z moją problemową, brzydka cerą :D

    OdpowiedzUsuń
  28. maseczka moim zdaniem idealna do problematycznej tłustej skory. Moja cerę bardzo oczyściła, wygładziła i sprawiła ze skora wydziela mniej sebum i wygląda o wiele lepiej. Polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...