06.10.2012

Październik miesiącem maseczek.

Malina zachęciła mnie do wzięcia udziału w akcji 'Październik miesiącem maseczek'. Postaram się raz w tygodniu pisać notki o wykonanych przeze mnie maseczkach. Na razie jeszcze nie wiem, czy maseczki będę przygotowywać sama w domu, czy będę kupować gotowe. Zobaczymy, gdy będę miała czas, to na pewno będę sama je robić:) Zapewne wystartuję ze standardową ogórkową maseczką, ponieważ aktualnie jestem bardzo zabiegana: studia, praca i spotkanie blogerek, to naprawdę ogromne pochłaniacze czasu:)) . Ale obiecuję, że dam z siebie wszystko i postaram się pisać systematycznie:)

Czas trwania: PAŹDZIERNIK

Celem tagu jest:
- zachęcenie do chwili relaksu, aby zrobić coś tylko dla siebie,
- zadbanie o swoją twarz bez względu na wszystkie obowiązki,
- poprawienie swojego wyglądu,
- wyrobienie sobie nawyku nakładania maseczki raz w tygodniu,
- radość i duma ze swojego wyglądu.

Zasady tagu:
- umieść baner z linkiem do inicjatora tagu (czyli mnie:)
- umieścić zasady tagu w poście na swoim blogu,
- napisz, kto Cię otagował,
- zamieść raz w tygodniu recenzję co najmniej jednej testowanej maseczki,
- otaguj minimum 5 osób.

Taguję:

Oraz każdą z Was, która ma ochotę wziąć udział w tej akcji:))

Pozdrawiam, Silver:)

12 komentarzy:

  1. To ja czekam na recenzje : ) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja właśnie dzisiaj zakupiłam 5 maseczek + chcę wypróbować coś własnej konstrukcji :)
    świetny TAG :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję Słonko :*
    Chyba mam tą samą ogórkową, jeżeli chodzi o maseczkę AA ? :)
    Bardzo chętnie poczytałabym o domowych maseczkach, później będę odtwarzać i eksperymentować na mamie i Kamilu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to ta z AA;) Ale jeszcze się zastanawiam, którą mam użyć jako pierwszą;) Ciężki wybór, bo kupiłam ich kilka:P

      Domowa maseczka na pewno się pojawi, ale to w wolnej chwili:)

      Usuń
  4. Też będę kręcić własne maski ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że zostałam otagowana :) dzięki;*
    postaram się niedługo zamieścić post o jakiejś maseczce :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super ten tag, też biorę w nim udział:)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję słoneczko ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja chętnie będę czytać o tych maseczkach : )))

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny pomysł:) Jestem za:)
    Zdjęcie w nagłówku rewelacyjne:)!!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...