12.10.2012

Kilka słów;-)

Wczoraj był niesamowity dzień. Razem z Ewelinką byłyśmy na spotkaniu z Panią Asią i Weroniką - przedstawicielkami firm kosmetycznych. Dogadywałyśmy szczegóły Spotkania Lubelskich Blogerek. Od Pani Asi, która reprezentuje firmę SAFIRA otrzymałyśmy wspaniałe prezenty:)
Pamiętajcie też o ofercie Pani Asi: jeśli zdeklarujecie się do 20 października, że chcecie założyć kartę klubową Safiry i kupować kosmetyki z obniżoną ceną, lub też wcielić się w rolę konsultantki, to na spotkaniu otrzymacie prezent od firmy, jeśli oczywiście założycie taką kartę:) Możecie zapisywać się u mnie i u Ewelinki pod aktualnymi notkami, albo też u mnie w zakładce "Spotkanie Lubelskich Blogerek" - tam jest wszystko na bieżąco aktualizowane:)
Ale to nie koniec niespodzianek od Safiry, a jakie one będą, przekonacie się na spotkaniu :)

Do tej pory mamy 7 zgłoszeń:

1. http://caipiroska1.blogspot.com/ 
2. http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/
3. http://making-myself-beauty.blogspot.com/
4. http://mygirlishkingdom.blogspot.com/
5. http://kosmetyczne-rewolucje.blogspot.com/
6. http://wyznaniakosmetoholiczki.blogspot.com 
7. http://bellitkaa.blogspot.com/ 


Teraz pora na tag od Ani:)

Zasady:
1) wklej obrazek TAGa
2) odpowiedz na pytanie: Jeśli twój blog miałby włosy jakiego by były koloru?
3) oznacz 5 blogów, które mają wg.ciebie ładne szablony i dobre posty

Jako, że jestem niesamowitym łasuchem, a wszystko co czekoladowe nie przetrwa zbyt długo w domu, nawet jeśli ktoś to porządnie schowa, to ja i tak znajdę. Czasem zdarza mi się iść do sklepu o 6 rano bo chcę czekoladę - generalnie uwielbiam wszystko co czekoladowe, więc mój blog miałby czekoladowe włosy właśnie;)

Taguję:

Buziaki, Silver:**

19 komentarzy:

  1. jesteście genialne, tak dobrze to organizujecie, że jestem pod wrażeniem :) i w ogóle nie mogę się już doczekać, żeby Was poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj.
    A czy taka duszyczka jak ja mogłaby do waszego spotkania dołączyć?
    Jeżeli byś mogła proszę o informację na mojego maila. mylamoja3004@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. A co się stało Silverku?
    za mną chodzi zawsze piosenka Anny Jantar
    "Nic nie może przecież wiecznie trwać..."
    Tak u mnie jest, wizja tego, że utraci się bezpowrotnie...

    Nie ma co rozpamiętywać przeszłości, to już było i tego nie zmienisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To się stało, że było się młodym i głupim:)
      A mamy nie słuchałam i teraz mam za swoje;)
      Może masz rację, że nie ma co rozpamiętywać tego, co było, tylko gorzej jak to samo do nas wraca:(

      Usuń
    2. Takie jest życie ! Człowiek młody nie słucha starszych ( i na prawdę mądrzejszych ) i niestety nie uczy się na błędach ! Jestem sporo starsza od Was i niekiedy mam ochotę powiedziec co myślę, ale wiem, że to nic nie da - takie są uroki młodości : ) Za wszystko w życiu trzeba zapłacić - ZA WSZYSTKO !

      Usuń
    3. No właśnie nie wiem czemu nie chciałam słuchać mojej mamy, dopiero teraz wiem, że przecież nie chciała mi robić na złość:) Ale tak jak mówiłaś - to są uroki młodości.
      Wiem, że za wszystko trzeba płacić w życiu, ale czemu tak wysokie ceny czasem?;/

      Usuń
    4. Wysokie ??? Poczekaj aż założysz rodzinę : ))))))) A tak poważnie , to takie już jest życie , każdy musi to przejść i tak na prawdę nigdy nikt nas przed błędami nie uchroni - nikt za wyjątkiem naszego własnego ZDROWEGO ROZSĄDKU !!! Oczywiście piszę to również jako mama, więc wiem co mówię : )

      Usuń
  4. Spotkanie zapowiada się bardzo interesująco :)
    Dzisiaj wysyłam paczuszki, więc na początku przyszłego tygodnia powinna już u Ciebie być :)
    Aha i ja również chcę kartę, bo jak mogę kupować taniej kosmetyki, to wstyd nie skorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam podobnie - zawsze jak jest dobrze to się zastanawiam ile to potrwa i kiedy wydarzy się coś złego... i tak już chyba jest, że nie słuchamy innych tylko ryzykujemy i żałujemy potem, ale może przez to stajemy się w jakiś sposób mądrzejsze?

    a co do Safiry to też chętnie bym się zgłosiła tylko nie wiem jakie są zasady? jak często trzeba robić zakupy? jakie są warunki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na spotkaniu Pani Asia powie dokładnie o co chodzi:)
      Generalnie wystarczy raz w roku zrobić zakup aby przedłużyć sobie kartę:)

      Usuń
  6. zapraszam na rozdanie, do wygrania kolczyki converse! http://natolatekswiat.blogspot.com/2012/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochanie, niestety czasu nie możemy cofnąć, możemy tylko walczyć o lepsze jutro :) Wiem, że to marne pocieszenie, ale zawsze w przypływie nagłego optymizmu można się posiłkować takimi słowami ;]

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej a co się stało?? Przecież wszystko można jeszcze zmienić, ułożyć na nowo...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  9. Koniecznie przeczytaj "THE SECRET", gdzie znajdziesz info jak odpychać te złe momenty i mieć wpływ na to co nas spotyka...polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. jaka szkoda, że nie jestem z tego rejonu. chętnie wybrałabym się na takie spotkanko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ooo ^^ Bardzo dziękuję za tag !

    Dziękuję również za komentarz ;)

    Pozdrawiam cieplutko, Aleksandra♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszczę, sama chętnie wzięłabym udział w takim spotkaniu ^^

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...