04.10.2012

Kilka słów o spotkaniu blogerek... + projekt denko.

Zacznę od tego, że bardzo mi przykro, że niektóre z Was uważają, że źle zajmujemy się razem z Ewelinką organizacją spotkania blogerek w Lublinie. Szkoda, że niektóre z Was bez żadnego uzgodnienia z nami załatwiają pewne sprawy. Bo to, że powiedziałyśmy, gdzie odbędzie się spotkanie, to nie znaczy, że musicie tam iść i coś załatwiać, bo to my z Ewelinką się tym zajmujemy. A ja później odbieram telefony od Pani manager, że ktoś był i coś ustalał, no wstyd mi było strasznie, bo ja o niczym nie wiedziałam... I tej osobie, co poszła pozałatwiać bez żadnych uzgodnień również powinno być wstyd... Poza tym, kolejna sprawa. Ja wiem, że chcecie jak najlepiej, że piszecie do firm itp, za co Wam strasznie dziękuję. Ale pojawił się problem, bo bez uzgodnienia z nami ktoś naobiecywał jakiejś Pani, że może przyjechać bez problemu, a my tymczasem mamy komplet... I co teraz? Ja po prostu nie chcę się wstydzić za to, że nie potrafimy się dogadać, no po prostu jest mi przykro, że niektóre z Was aż do tego stopnia nam nie ufają, że same załatwiają wszystko na swoją rękę. Mamy 4 firmy, które przedstawią się na spotkaniu, ale nie wiem jak mamy ' wcisnąć' tą piątą. Może po prostu zrezygnujemy z Ewelinką z organizacji, a zajmą się nią osoby, które uważają, że zrobią to lepiej. Jest jeszcze trochę czasu, to wiele można poprawić. 

Sprawa druga odnośnie spotkania blogerek. Firma Safira przygotowała dla nas świetną ofertę, ale muszę zebrać chętne dziewczyny. Jeśli chciałybyście zostać konsultantkami, albo po prostu mieć kartę klubową i zamawiać kosmetyki ze zniżką, to firma oferuje możliwość założenia takiej karty na naszym spotkaniu. Jeżeli założycie taką właśnie kartę na zlocie, to nie będzie Was to nic kosztować, a dodatkowo otrzymacie próbki lub kosmetyk gratis (co dostaniecie wybierze firma). I w komentarzach piszcie, jeżeli byłybyście chętne, ponieważ Pani Asia z Safiry musi wiedzieć ile kart przygotować. Zgłoszenia zbieram do 20 października. 

Ok, teraz projekt denko:) 
Przepraszam za jakość zdjęcia, ale mam tak mało czasu, że ledwo ze wszystkim się wyrabiam. Organizacja spotkania pochłania wiele czasu, a teraz jeszcze zajęcia się zaczęły, więc wyszło dzisiaj tak, a nie inaczej:) Ale ważne, że coś tam jednak widać:)
1. Żel pod prysznic z owocem granatu z Hiszpanii. JARDINS DU MONDE. Recenzja pojawi się niedługo, więc nie będę się rozpisywać. Generalnie, to nie wiem, czy kupię.
2. Garnier Mineral Roll-On Beauty Care - używam od bardzo dawna, jestem w 100% zadowolona. Kupię na pewno.
3. Zmywacz do paznokci Eco+, taki sobie. Raczej jak będę zmuszona, to kupię, gdy nic innego nie będzie.
4. Grecka Oliwka, żel pod prysznic. Recenzja TUTAJ.
5. Essence zmywacz do paznokci. Wspaniały, już nawet kupiłam sobie kolejny:)
6. Ziaja do demakijażu. Jestem z niej zadowolona, kupię na pewno.
7. Biosilk. Kupię na pewno.
8. Peeling Joanna. Recenzja peelingu, ale o innym zapachu TUTAJ. Kupię na pewno.
9. Odżywka wzmacniająca do włosów Joanna z apteczki babuni. Kupię:)
10. Jeszcze zużyłam masę próbek, ale oczywiście powyrzucałam puste opakowania;/

Buziaki, Silver;*

32 komentarze:

  1. Ziaje do demakijażu bardzo lubię i peelingi z Joanny :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie rozumiem jak tak można... Przecież to Wy jesteście Organizatorkami, pewnie gdybyście potrzebowały pomocy to byście napisały. Nie rozumiem takiego zachowania...

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny - niech kilka niepotrzebnych nieporozumień nie zniszczy Wam fajnego spotkania !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ludzie zawsze bedą narzekać, póki sami nie dowiedzą się, jak ciężka jest organizacja... ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. ja mam pytanie dotyczace safiry :D skoro juz z nimi wpsolpracuje to czy nadal moge do tego podejsc ;D? bo nie do konca wiem czy wpsolpracuje z nimi na takich zasadach o jakie bedzie chodzic na spotkaniu :D

    co do tego zametu jaki jest przed tym spotkaniem to az zla jestem.. co rpawda rozumiem o co moze chodzic osobom ktore pisza bo chca zorbic neispodzianke bo cos im sie udalo zalatwic.. wiec to jest do wybaczenia.. aczkolwiek zeby chodzic do fatamorgany i tam cos ogarniac ;o?.. jeszcze zebysmy przez to nie stracily tego co Wam udalo sie zalatwic -.-

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli współpraca polega na produkt=recenzja, to chyba nie masz założonej karty klubowej, więc wydaje mi się, że możesz dołączyć:)

      Wiesz, chodziło mi o to, że zapraszają przedstawicieli firm na spotkanie, a my mamy już konkretny plan;/ Jakby wcześniej zostało to uzgodnione, to byśmy skróciły czas wystąpień innych firm, a tak bez uzgodnień, bez informacji dla nas jest ciężko coś ustalać.

      No z Fatamorganą całe szczęście wszystko ok, Pani manager wie, że ustalenia tylko ze mną:)

      Usuń
  6. aj to kiepsko wyszło;/

    peeling Joanna lubię

    OdpowiedzUsuń
  7. nie no to tak.. rozumiem.. ale z moja empatia rozumiem tez i druga strone ;D ale wazne ze sie trzymacie tego co macie ni poddawajcie sie.. mimo iz doskonale wiem jak to jest keidy sie cos robi najlepiej jak sie potrafi a komus to nie pasuje ;//

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a i jeszcze :D jedna karte prosze i dla mnie w takim razie od Safiry ;DDD

      Usuń
  8. Kurcze to trochę dziwnie wyszło, ja uważam, że świetnie Wam idzie organizacja i wspaniale się do tego zabrałyście :) i już się nie mogę doczekać :D

    OdpowiedzUsuń
  9. już gadałam z Eweliną na ten temat... nie dość że się podjęłyście organizacji to jeszcze jakieś dziwne akcje. miejmy nadzieję że teraz już będzie tylko miło a spotkanie przebiegnie w świetnej atmosferze i miłym towarzystwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy chce jak najlepiej, ja wiem, ale warto abyśmy wiedziały o planach innych, bo po prostu ja odbieram telefon, że zostało coś ustalone o czym ani ja ani Ewelina nie wiedziałyśmy;/

      Spotkanie na pewno będzie wspaniałe, mamy bardzo dużo niespodzianek:)

      Usuń
  10. Mój najulubieńszy peeling Joanny :)
    I zmywacz Essence, który bardzo lubię, chyba nawet ostatnio razem kupiłyśmy ;]

    Co do spotkania to ja chcę kartę :)
    Będzie super, zobaczycie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, to wtedy włąśnie kupiłam zapas zmywacza:)

      Jesteś pierwsza na liście ;D

      Usuń
  11. No niestety istnieją tacy ludzie, ale ja Wam ufam i wierzę, że będzie wszystko dobrze zorganizowane ;) W końcu skoro we dwie wymyśliłyście inicjatywę i jesteście organizatorkami to nie rozumiem dlaczego inne osoby chcą pomóc na siłę i to za Waszymi plecami. Eh, eh.
    W sumie to mogłabym założyć sobie taką kartę :)
    A co do denek to słyszałam dużo dobrego o tym zmywaczu z Essence, ale jakoś zawsze mi nie po drodze do Natury ;)
    Pozdrawiam i na spotkaniu na pewno będzie super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo:) Mam nadzieję, że spotkanie uda się i wszystko pójdzie zgodnie z planem:)

      Zapisuję na listę w takim razie:)

      Zmywacz jak pisałam wyżej jest genialny:) Na pewno poświęcę mu osobną notkę, ale to nie w tym miesiącu:)

      Usuń
  12. Świetne denko, sama chętnie bym się z Wami spotkała niestety nie po drodze mi do Lublina :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Apteczka babuni jest najlepsza :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Joanna z Apteczki Babuni to super kosmetyki.

    Szkoda, że Wam się tak ktoś wcina. Mogła koleżanka przecież zorganizować spotkanie. Nie na tym to przecież polega.

    OdpowiedzUsuń
  15. dziwne że ktoś się tak wpycha na siłę i próbuje komplikować wszystko.. przykra sprawa, tym bardziej że we dwie świetnie zajęłyście się sprawą...
    no i ogólnie to byłabym z chęcią zainteresowana tą Safirą ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. to i ja chcę kartę :) Ja bardzo podziwiam, że tak wszytsko sprawnie organizujecie i nie rozumiem- od początku to Wy wszystko uzgadniałyście i załatwiałyście, więc jak komuś mogło w ogóle przyjśc do głowy żeby nagle samej coś iść załatwiać bez porozumienia?

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziwna sytuacja, ale wiem że dacie sobie z tym radę :) Ja już nawet dni odliczam do spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że ta osoba przeczytała Twojego posta i nie będzie się więcej wtrącać...

    OdpowiedzUsuń
  19. o to denko bylo mega duze :) super ..ja na spotkaniu bloggerek jeszcze nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj niefajnie wyszło ale mam nadzieję że już będzie ok mam pytanie czy moje pieniążki doszły ponieważ nie ma mnie odznaczonej że zapłaciłam a przelew robiłam jakiś tydzień temu i tak myślę czy kasa doszła?
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. ale jaja z tym załatwianiem bez Waszej wiedzy xD nooo komedia;D
    heh nadgorliwi także się znajdą jak widać;D

    także lubię ten peeling z ziaji, a zmywacza z essence napewno spróbuję:)

    Fajnie będzie was zobaczyć na spotkaniu:):)
    a może by tak grupę lub wydarzenie na facebooku zrobić odnośnie spotkania? łatwo się będzie skontaktować:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Spotkanie w Lublinie :) jak będzię następne to z chęcią się pojawię :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...