02.10.2012

FITOMED po 1 miesiącu stosowania:)

Hej dziewczyny! To już miesiąc, jak stosuję Tonik oczyszczający ziołowy do cery tłustej i Krem nawilżający tradycyjny, których recenzję po 1 tygodniu stosowania znajdziecie TUTAJ

Moja opinia po 1 miesiącu stosowania rano i wieczorem według zaleceń:
Tonik oczyszczający ziołowy do cery tłustej 
1. Działanie:
Plusy:
+ nie podrażnia skóry
+ nie wysusza skóry
+ pojawia się uczucie świeżości
+ delikatnie nawilża
+ nie ma uczucia ściągania
+ przyspiesza gojenie się wyprysków
+ dużo mniejsza liczba krostek i wyprysków
+ zaskórniki o około 50% mniej widoczne (!!)
+ nie zawiera alkoholu.
+ jest lekki, delikatny.
+ skład jest wspaniały!

Minusy:
- Ja mam cerę mieszaną, ze skłonnością do tłustej. U mnie sobie radzi. Jednak dla cery bardzo trądzikowej i tłustej może być za słaby, za delikatny. Ale nie mówię, że tak jest.

2. Konsystencja: tutaj nic się nie zmieniło, czyli:
Plusy:
+ typowa dla toników. 
+ dobrze się rozprowadza na skórze.

3. Opakowanie: tutaj również bez zmian
Plusy:
+ Buteleczka 200ml - poręczna.
+ Łatwe otwieranie.
+ Najważniejsze informacje są wypisane na opakowaniu.
+ Butelka przezroczysta - widać zużycie.
+ Bardzo wydajny
+ Szata graficzna opakowania nie przypomina tych z półek sklepowych, ja się z tego cieszę, bo płaci się za produkt, a nie za opakowanie:)

4. Zapach: bez zmian w opinii
Plusy:
+ ziołowy
+ delikatny
+ pachnie, a nie śmierdzi jak większość:)


Krem nawilżający tradycyjny
1. Działanie:
Plusy:
+ bardzo dobry skład
+ napina delikatnie skórę
+ jeśli użyjemy bardzo małej ilości kremu, to krem się dobrze wchłonie, radzę tak robić na dzień, bo co za dużo, to nie zdrowo - świecimy się wtedy.
+ doskonale nawilża
+ robię sobie z niego maseczki na noc - dziewczyny rewelacja!! Skóra gładka, przyjemna.
+ po użyciu kremu skóra jest jak jedwab.
+ bardzo wydajny
+ nie zapycha
+ regularne używanie niewielkich ilości kremu faktycznie matuje skórę.

Minusy:
- Nie widzę właściwości matujących przy użyciu większej ilości produktu rano przed zrobieniem makijażu.
- Po otwarciu należy zużyć krem w ciągu 3 miesięcy - to mało na taką wydajność i pojemność.

2. Konsystencja: bez zmian
Plusy:
+ budyniowa. 
+ dobrze się rozprowadza na skórze.

3. Opakowanie: bez zmian
Plusy:
+ Typowe opakowanie kremu.
+ Łatwe otwieranie.
+ Najważniejsze informacje są wypisane na opakowaniu.
+ Szata graficzna opakowania nie przypomina tych z półek sklepowych, ja się z tego cieszę, bo płaci się za produkt, a nie za opakowanie:)

4. Zapach: bez zmian
Plusy:
+ Piękny zapach
+ Lekki
+ Delikatny

Minusem obu tych produktów jest też niestety dostępność. Jednak, jak ktoś chce może zamówić te kosmetyki przez internet. Są dostępne na stronie głównej Fitomed.pl
TUTAJ możesz zamówić Krem nawilżający tradycyjny do cery tłustej i mieszanej (bez parabenów) 50 ml, cena: 11,50 zł
* TUTAJ możesz zamówić Tonik ziołowy oczyszczający do cery tłustej (Szałwia lekarska) 200 ml, cena: 9 zł

Jeśli nie lubicie zakupów przez internet, to zapraszam do zapoznania się z mapką i konkretnymi danymi na temat dostępność kosmetyków firmy FITOMED w wybranych aptekach, w wybranych miastach:
Klikając TUTAJ dowiecie się, w którym mieście w Waszym województwie dostępne będą kosmetyki. Można też zamówić do apteki Dbam O Zdrowie wybrany produkt:) 

A co w kolejnych notkach?
- recenzja żelu YR
- październik miesiącem maseczek
- coś pysznego na jesienny wieczór
- projekt denko (wrześniowy:P)

Pozdrawiam, Silver ;*

14 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa co napiszesz o Yves Rocher, bo ja uwielbiam!
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi trochę mniej się podoba, ale nie będę zdradzać recenzji:)

      Usuń
  2. Produkty fajnie ale nie mój typ cery :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają dostępne kosmetyki do każdego typu cery:)

      Usuń
  3. Tonik naprawdę zachęca. Tez mam cere mieszana, wiec dalby sobie rade ;) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe kosmetyki, szczególnie ten tonik wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna recenzja, dużo plusów. Jednak dla mnie problem jest z dostępnością. No chyba że czasem wybrałabym się na spacer po gdańsku bez biegania po sklepach ; p

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo prosze nie slyszalam o nich ale ten drugi mnie jakos bardziej zaciekawil:D:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Narobiłaś mi ochoty, jeżeli chodzi o ten tonik :) Obecnie do mycia twarzy używam mydło Dove oraz peeling+żel+maseczka z Garniera.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też mam ochotę na wypróbowanie tych kosmetyków i tak się zastanawiam czy zamówić te czy Vichy Normaderm ?
    Różnica w cenie jest ogromna, więc może najpierw sięgnę po ofertę Fitomedu ;]

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo nareszcie :) czekałam na tą recenzję :)
    już we wstępnym opisie tego tonika czułam się zachęcona, a teraz po tylu plusach zabieram się za poszukiwanie :) bo strasznie chcę go mieć w mojej łazience :)
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  10. Tonik powoli zaczyna u mnie sięgać dna może się skuszę na ten

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty fitomed są dostępne na doz.pl
    Nie wiem jak tonik, ale na pewno żel do twarzy z tej serii, wiem bo sama mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wiem:) Pisałam, że można je zamówić do swojej apteki DOZ:)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...