12.09.2012

Współpraca, udział w konkursie i zapowiedź kolejnych postów:)


Witam Was moje kochane czytelniczki! Dzisiaj długi post czysto informacyjny. Zacznijmy może od tego, że rozpoczęłam współpracę z firmą Fitomed. Wczoraj przyszła do mnie paczuszka z kosmetykami. Cieszyłam się jak małe dziecko, kiedy ją odbierałam:)) Oczywiście już zaczęłam testować! :D Pierwsze wrażenia napiszę Wam po tygodniu używania produktów, ponieważ wtedy będę widziała już pierwsze efekty:) Moje kolejne spostrzeżenia napiszę po 2 tygodniach używania moich dwóch wspaniałych kosmetyków:) A teraz parę słów o firmie:))
Dla tych, którzy nie znają tej firmy przedstawię kilka faktów. Jest to firma kosmetyczna, która do produkcji używa wyłącznie składników naturalnych. Ich produkty nie są testowane na zwierzętach.
"Od początku działalności specjalizujemy się w opracowywaniu receptur i produkcji fitokosmetyków na pograniczu zielarstwa i farmacji. Od 2004 roku realizujemy również program popularyzacji kosmetyki naturalnej. W tym celu pozyskujemy i selekcjonujemy tylko najlepsze składniki. Internetowy sklep firmy Fitomed oferuje szeroką gamę kosmetyków ziołowych, w tym: szampony, odżywki, żele, toniki, płyny do kąpieli i twarzy, balsam, mleczko do demakijażu oraz składników naturalnych do samodzielnego wyrobu kosmetyków w domu: zioła, kwiaty, oleje kosmetyczne, hydrolaty, kremobazę, koncentraty kosmetyczne, glinki, itp.

Co wyróznia kosmetyki Fitomed?
Charakteryzuje nas konsekwentne zastępowanie surowców chemicznych surowcami naturalnymi. Na przykład w produktach z serii „Mydlnica lekarska” w maksymalnym stopniu zastąpiono detergenty syntetyczne naturalnymi substancjami zmydlającymi uzyskanymi z korzenia mydlnicy lekarskiej. Kolory i zapachy naszych kosmetyków też są dziełem natury.

Dla kogo są kosmetyki Fitomed?
Kosmetyki Fitomed są polecane przez lekarzy dla osób wrażliwych na mydła i detergenty. Profesjonalnie dobrane zioła, ograniczenie stosowania detergentów, syntetycznych substancji zapachowych, barwników i konserwantów zalicza nasze wyroby do kosmetyków o wysokim stopniu bezpieczeństwa. Dlatego nasze kosmetyki mogą stosować osoby o wrażliwej skórze.
"


Więcej informacji o firmie znajdziecie na ich stronie: KLIK
Jeszcze raz chciałabym podziękować firmie Fitomed 
za zaufanie, jakim mnie obdarzono. 

Zgadnij kotku co mam w środku:D

No doooobra, pokażę:)
Do testów wybrałam:
1. Tonik oczyszczający z szałwią lekarską.
2. Krem nawilżający tradycyjny. 

Nie mogę się już doczekać pierwszych efektów:))


Teraz druga sprawa. Biorę udział w rozdaniu u Sanitariuszki Urody. Można wygrać wspaniałe nagrody. Serdecznie Was zapraszam do wzięcia udziału. Regulamin i możliwość zgłoszeń znajdziecie TUTAJ :) A oto, co można wygrać:

No i sprawa trzecia. A mianowicie zapowiedź, czego będzie można spodziewać się w niedalekiej przyszłości na moim blogu. Pojawi się na pewno kilka recenzji kosmetycznych. Jedna dotycząca lakieru do paznokci firmy Flormar, kolejna żelu pod prysznic Yves Rocher no i oczywiście recenzje kosmetyków, które dostałam w ramach współpracy od firmy Fitomed.  Będzie też przepis na coś pysznego, ale tego nie zamierzam jak na razie zdradzać;DMoże w międzyczasie wpadnie mi jeszcze jakiś inny pomysł do głowy na post? Zobaczymy:) 

Prawie bym zapomniała:):) Przypominam o moim konkursie, w którym możecie wygrać:

A NA KONIEC NAJWAŻNIEJSZE:
SPOTKANIE LUBELSKICH BLOGEREK - CO WY NA TO?:)
Wraz z dziewczyna mojego chłopaka naoglądałyśmy się zdjęć ze spotkań blogerek ze Śląska, naczytałyśmy się jakie to wspaniałe przeżycie i zapragnęłyśmy właśnie takiego spotkania na Lubelszczyźnie:)

I teraz moje drogie, czy znalazłyby się chętne z Lubelskiego i okolic na takie właśnie spotkanie? Jeśli tak, to piszcie w komentarzach !

Musimy zebrać tyle dziewczyn, aby możliwe było spotkanie, a więc rozprowadzajcie tą informację gdzie tylko się da!!:)) 


Pozdrawiam, Silver:**

30 komentarzy:

  1. Zastanawia mnie i nurtuje pewna rzecz. jak się nawiązuje taką współprace i na czym to polega ?

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem chętna :) + koleżanka z bloga http://wodcieniachfioletu.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję współpracy! :))
    ciekawa jestem jak się sprawdzą kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O Kochana - idziesz jak burza : ) Gratulacje i trzymam kciuki za dalsze sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajne produkty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak sprawdzą się Tobie te kosmetyki... Czekam na recenzję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję współpracy :)
    Jestem ciekawa tego toniku oczyszczającego, jak działa i w jakiej jest cenie. :]

    Co do spotkania to mamy już minimum 10 dziewczyn gotowych na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tonik będzie miał swoją premierę w przyszłym tygodniu;P
      Jest tani i już mogę powiedzieć, że fajne ma działanie:))

      Coraz więcej nas jest, super:))

      Usuń
  8. nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy i jestem bardzo ciekawa jak się sprawdzą, czekam więc na recenzję! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. miło spotkać kolejną bloggerkę z Lublina! :)
    sama po poście u Eweliny umieściłam informację u siebie o planowanym takim spotkaniu :) pozdrawiam! :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest nas coraz więcej:) Bardzo się cieszę:)

      Usuń
  10. woow świetne produkty :). Przybyłabym ale jestem z małopolskiego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawa wspolpraca;)

    obserwuje i zapraszam na rozdanie;)

    OdpowiedzUsuń

  12. szkoda ze nie mialam jeszcze w posiadaniu lakierow flormar :(
    booooski masz naglowek :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. No właśnie. Najlepiej jest się odchudzać z głową a nie szaleć z głodówkami a potem napadami. jestem głodna jem i tyle .. ;)

    Aha dziękuje Ci bardzo za odpowiedź, bo na paru blogach już o współpracy czytałam i nie wiedziałam dokładnie o co chodzi ;*

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. to ja już nie wiem co w komentarzu napisać - tyle informacji w poście zamieściłaś:P
    serdecznie gratuluję współpracy:)
    i z niecierpliwością czekam na przepis czegoś pysznego! ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje tej wpolpracy . ! ;)
    zapraszam do mnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Gratuluję nawiązania współpracy;d

    Zapraszam do mnie :
    http://streetfashionforeveryday.blogspot.com/
    Oraz do polubienia mojego profilu, na facebooku:
    http://www.facebook.com/pages/Uliczna-Moda-Na-Co-Dzie%C5%84/210271709073998

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej spodobał mi się kolor lakieru do paznokci :). Gratulacje nawiązania współpracy :)

    Zapraszam na mojego bloga, gdzie organizuje aktualnie konkurs :)
    http://dzast-do-it.blogspot.com/2012/09/witajcie-wreszcie-udao-mi-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Cena owszem nie jest niska, ale moim zdaniem porównywalna do większości dobrych błyszczyków, czy pomadek w drogeriach. Na prawdę warto się skusić. Mimo niewielkiej pojemności jest to wydajny kosmetyk :)

    Życzę przyjemnego testowania:) Ja nie tetsuję żadnych kosmetyków do twarzy, więc osobiście taka współpraca by mnie nie ucieszyła.

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję współpracy. Ten tonik mnie strasznie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, ze nie testuja. Duzy plus :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Tak to że nie testują na zwierzętach to wielki plus. Bardzo lubię Fitomed

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje współpracy wiem jak to cieszy. Ciekawie wygląda ta firma mam nadzieje że kosmetyki będą fajne i czekam na recenzje

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Świetnie że nie testują na zwierzętach :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Również gratuluję-sama byłabym chętna do przetestowania tych kosmetyków,obserwuję

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...