14.09.2012

Trzy metry nad niebem.


Tres metros sobre cielo.
Dzisiaj trochę nie na temat. Dziewczyny, chciałabym Wam bardzo polecić film "Trzy metry nad niebem". Film opowiada o dwóch młodych ludziach z całkowicie odrębnych światów. Ich drogi w pewnym momencie łączą się. A co dalej? Musicie koniecznie się przekonać. Film jest naprawdę świetny. Nie rozpisuję się, bo nie chcę zdradzać niczego, nie chcę Wam odbierać radości z oglądania. Polecam na wspaniały, romantyczny wieczór - mój narzeczony wpadł właśnie na taki pomysł i trafił w 10:) Oboje byliśmy filmem zachwyceni filmem, no on może trochę mniej niż ja;P. Jest jeszcze jedna część tej produkcji, którą będziemy na pewno chcieli obejrzeć:)


Przypominam o konkursie u mnie, w którym możecie wygrać:
1. Kamill Cosmetics Wellness - żel pod prysznic, dzika róża, 250ml.
2. Babydream szampon, 250ml.
3. Cztery Pory Roku - glicerynowy krem do rąk i paznokci, 130ml.
4. Ziaja - maska oczyszczająca z glinką szarą, 7ml.
5. Perfumy Avon Far Away, 50ml. 
6. Kostka musująca do rąk.
7. Fa - mydło Nutri Skin.
8. Próbeczki. 
Zgłaszamy się TUTAJ





LUBELSKIE SPOTKANIE BLOGEREK KOSMETYCZNYCH.
Wraz z dziewczyna mojego chłopaka szukamy chętnych na takie właśnie spotkanie:) Mamy już kilkanaście zgłoszeń, ale im więcej nas tym lepiej! Zgłaszać się możecie u mnie na blogu lub na http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/ Konkretna data i miejsce jest jeszcze do ustalenia. Jak na razie zbieramy chętne:)


Buziaki, Silver:*

35 komentarzy:

  1. film musi być extra :) a ja jestem jurorem w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja z trochę innej beczki - to zdjęcie z nagłówka Twojego bloga jest świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oj na pewno świetny film
    zaprasza do siebie
    http://onlytheoriginalstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiammmm takie blogi :) Strasznie mi się u Ciebie podoba :))
    Jeśli chcesz zajrzyj do mnie :)
    http://www.hushaaabye.blogspot.com
    Z pewnością znajdziesz coś dla siebie :)
    Zapraszam do obserwowanych i aktywnego udziału :) :**

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam ten film i dwójkę też :))
    Mi się bardzo podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo wow, a właśnie dzisiaj koleżanka tak bardzo zachwalała ten film, teraz Ty i chyba w końcu będę musiała go obejrzeć. Przyznam szczerze, że troszkę bałam się czytać Twoją notkę, że zdradzisz zakończenie, ponoć jest bardzo intrygujące/zaskakujące. Chyba dzisiaj zrobię sobie z mężem filmowy wieczór :)
    Jak możesz przypomnij mi nazwę 2 części, nie bardzo pamiętam, chyba coś w stylu "Dla Ciebie" nie wiem na serio nie pamiętam, a bardzo chciałabym obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam książkę niedawno (baaardzo fajna) i nawet nie wiedziałam, że jest film! :-) Na pewno w takim razie obejrzę, bo uwielbiam oglądać ekranizacje książek :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście :) dziękuje bardzo za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, że to świetny film :)

    OdpowiedzUsuń
  10. słyszałam już, że ten film jest świetny :)
    muszę koniecznie obejrzeć! ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. z Twojego polecenia go obejrzałam i nie żałuję;D!
    ten filmy jest cudowny i bardzo wzruszający a główny bohater to niezłe ciacho;D
    polecam ci oglądnąć drugą wersję(kontynuację)tego filmu która nosi tytuł ,,Tylko Ciebie chcę''jeżeli jeszcze nie oglądałaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że obejrzałaś i Ci się podobało:)
      Ja już widzialam 2 część:)

      Usuń
  12. Po takiej recenzji musze obejrzeć :)
    Uwielbiam takie historie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wczoraj nie udało się namówić mojego chłopaka, ale będę mu robić dziurę w brzuchu az w końcu się zgodzi :)

      Usuń
  13. Szkoda, że nie lubię komedii romantycznych :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o tym filmie, ale chętnie bym go zobaczyła:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny:) o filmie nie słyszałam, ale już zaplanowałam seans na przyszły weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czytałam książkę i oglądałam film <3 Boskie,a jest jeszcze kontynuacja- Tylko ciebie chcę :)


    Zapraszam do komentowania i obserwowania mojego bloga oraz na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Książka jest cudowna jednak filmu jeszcze nie oglądałam ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajne takie spotkanie, może trzeba by coś pomyśleć o dolnym śląsku :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam filmu, ale skoro ciekawy .... : )))

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja średnio przepadam za tego typu filmami ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję okrągłej setki czytelników :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Film zapowiada się bardzo ciekawie ;d może zobaczę

    OdpowiedzUsuń
  23. Już tyle osób mi polecało ten film , musze go wreszcie obejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niby też nie lubię przewidywalnych zakończeń, ale jednak tutaj nie mogę się pogodzić, że oni nie są razem. No jasne, że oglądałam kontynuację, ale tutaj już całkowicie załamka. Mam nadzieję, że nakręcą 3 część i jednak Hugo i Babi będą razem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jako wielka maniaczka filmowa - film muszę obejrzeć :)

    Ciekawy bloga - będę na pewno zaglądać. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Ostatnio zastanawiałam się, czy go nie wypożyczyć. Teraz na pewno wezmę. Zdjęcia takie zachęcające... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wczoraj obejrzałam pierwszą część :) Sama, bo Kamil był w pracy, ale faktycznie, ZACHWYCA ! :)
    Jak będę już psychicznie gotowa to obejrzę drugą :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...