04.09.2012

Syoss Smooth Relax Conditioner.


Hej laseczki, to jest jeden z zaplanowanych postów, bo po powrocie z wakacji zwykle jest mało czasu na sklepanie jakiegoś, więc wolałam wcześniej się przygotować:) Wakacje całkiem udane, relacja w następnej notce. Konkurs musiałam odwołać, bo dostałam informację na mejla od jednej z czytelniczek, że mam regulamin niezgodny z prawem;/ To znaczy 2, czy 3 podpunkty były rozumiane niejednoznacznie, czy coś w tym stylu. Teraz już będzie ułożony poprawnie;)

SYOSS SMOOTH RELAX. 

Zachęcona reklamami w tv i opiniami znajomych kupiłam tą odżywkę. I wyrzuciłam pieniądze w błoto... 



Kilka słów od producenta:

Profesjonalna pielęgnacja- Profesjonalny rezultat- linia do pielęgnacji włosów. Wysoce skuteczne formuły i jakości składników doskonale dbają o Twoje włosy, zapewniając im każdego dnia profesjonalną pielęgnację- jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Wygładza i prostuje trudne do ułożenia i suche włosy, nadaje im fascynujący blask oraz ułatwia rozczesywanie.

I teraz tak:

1. Profesjonalna pielęgnacja - Profesjonalny rezultat. To chyba jakieś kpiny... Nie zauważyłam po użyciu tej odżywki żadnych "profesjonalnych" rezultatów. A tym bardziej ŻADNEJ PIELĘGNACJI... 

2. Wysoce skuteczne formuły i jakości składników. O tak, na drugim miejscu alkohol w składzie, to bardzo jakościowy i skuteczny składnik, a dodatkowo wspaniała formuła.

3.  doskonale dbają o Twoje włosy. No tak, silikony obciążają włosy, dlatego te lepiej się rozczesują, więc mniej wyrwałam przy czesaniu. No i tyle dbania. 

4. zapewniając im każdego dnia profesjonalną pielęgnację. Mhm, włosy nie chcą się wysuszyć, a jak już po godzinach suszenia się to uda, to włosy albo wyglądają na tłuste, albo robią się takie na drugi dzień. Jeśli to jest ta codzienna profesjonalna pielęgnacja (czyt. przetłuszczająca pielęgnacja), to ja podziękuję. 

5.  jak po wizycie w salonie fryzjerskim. Ależ się żarcik trzyma tego producenta. ŻADEN kosmetyk nie da uczucia wyjścia z salonu, żaden. No chyba, że ma w pakiecie obcinanie końcówek...

6. Wygładza i prostuje trudne do ułożenia i suche włosy. Ok wygładza, zgadzam się. ALE NIE PROSTUJE, NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ. 

7. nadaje im fascynujący blask. Ciekawe, z której strony....

8. ułatwia rozczesywanie. Rzeczywiście ułatwia.

Nawet konsystencja im nie wyszła... Jest bardziej odpowiednia dla balsamu, a nie dla odżywki. Jest biała. Opakowanie beznadziejne. Co tu dużo pisać - BUBEL.

Proszę bardzo skład, żeby nie było, że kłamałam z tym alkoholem:




Miałyście tą odżywkę? Jak nie miałyście - nie kupujcie, szkoda kasy. Spotkałam się w internecie z wieloma negatywnymi opiniami, szkoda, że dopiero po zakupie tego kosmetyku.

Moja ocena: 0/5

Buziaki:*




21 komentarzy:

  1. nie miałam tej odżywki.
    po przeczytaniu Twojej opinii na pewno jej nie kupię ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiele razy spotkałam się z opinią, że zarówno szampony tej firmy jak i odżywki do włosów są totalnie beznadziejne. Ja jestem wierna Garnierowi i tak już pozostanie. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. W takim razie ciężko by mi było go kupić ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już nie kupię nic z tej firmy.
    Ps. Karteczka z Bułgarii również doszła :) Bardzo dziękuję :*

    OdpowiedzUsuń
  5. ja znoszę syossa, kiedyś jeszcze jak dopiero wchodził jako nowość kupiłam odżywkę oraz szampon i to był taki nie wypał, że wywaliłam ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z Syoss'a i jakoś nieszczególnie mnie ciągnie do tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I całe szczęście, bo to strata pieniędzy, a ich produkty najtańsze nie są.

      Usuń
  7. Bardzo ostro. I zapewne Twoja pinia długo mi z głowy nie wyleci...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nic nie miałam z tej firmy ponieważ nasłuchałam się niepochlebnych opinii od moich znajomych ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Uuuuu to szkoda, że Ci nie odpowiada. Ja w sumie nie znam za dobrze produktów Syoss, a teraz widzę, że niewiele tracę.

    OdpowiedzUsuń
  10. dobrze że o niej tu napisałaś,nigdy nie kupię

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już kiedyś spisałam tą markę na straty - uważam że to najgorsze kosmetyki, jakie kiedykolwiek wpadły mi w ręce !! Nigdy więcej ! Dziękuję za odwiedziny u mnie i zapraszam częściej .

    OdpowiedzUsuń
  12. To jeszcze ja , nigdzie nie widzę Twojego zdjęcia ? Czy to Ty jesteś na banerze - zdjęcie mnie dosłownie powaliło - jest boskie !!! Czy mogę go ukraść ??? Albo chociaż pomysł : ))) ??? Co sądzisz o wspólnej obserwacji?

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoja recenzja mnie rozwaliła- bardzo fajnie napisana, czytało się ją przyjemnie mimo, że jest niepochlebna ;p ...się naśmiałam ;p;p Ja jak na razie używałam tylko szamponów z Sayossa tych bez dodatku silikonu i nawet są ok, nie mam zastrzeżeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bylam wsciekla jak to pisalam, jeszcze zaden kosmetyk tak mnie nie zawiodl:P
      Ciesze sie, ze Ci sie podoba:)

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze żadnego produktu z tej firmy zraziły mnie złe opinie fryzjerów na ich temat

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam i zupełnie się zgadzam z Twoją opinią!
    BUBEL jakich mało

    jak widać reklama dźwignią handlu...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...