20.09.2012

Spotkanie Lubelskich Blogerek.


Hej dziewczyny!! Co słychać? Bo u mnie ostatnio dużo się dzieje. Jak wiecie razem z Dziewczyna mojego chłopaka organizujemy spotkanie blogerek w Lublinie. I w związku z tym mamy sporo pracy:) 

Taką notkę napisała Ewelinka: http://w-mojej-kosmetyczce.blogspot.com/2012/09/mamy-konkrety-zlot-pieknych-blogerek-w.html
We wtorek chodziłyśmy po Starym Mieście i oglądałyśmy restauracje, puby, knajpy, bary, kawiarnie i naleśnikarnie. Niektóre były bardzo ciekawe, klimatyczne, ale niestety za małe. Gdy były większe, to i ceny w menu wzrastały. Całe szczęście na Krakowskim Przedmieściu też są fajne i interesujące miejsca:) I właśnie takie znalazłyśmy.
Wczoraj dogadałyśmy się z Panią manager, którą gorącą pozdrawiam, w sprawie naszego spotkania. Mamy rezerwację na 27 października od godziny 14:00. I teraz kilka spraw związanych właśnie z rezerwacją. Jeśli każda z uczestniczek zamówi gorący posiłek (czy to będzie danie dnia 19zł, czy lunch time 15zł, czy cokolwiek z dań gorących z menu), to po pierwsze nie będzie trzeba płacić za rezerwację (cała sala tylko dla nas), a po drugie dostaniemy rabat na to, co kupimy w wysokości 20% :) Wydawało nam się to bardzo korzystne, szczególnie, że ceny w menu nie są z kosmosu, co za chwilę same zobaczycie, bo mamy zdjęcia i tego:) Poza tym na stronie również są podane ceny. Zapraszamy na stronę internetową, gdzie znajdziecie więcej informacji oraz do polubienia fan page na facebooku, gdzie znajdziecie zdjęcia restauracji i pyszności, które tam serwują:))
Restauracja Fatamorgana
Facebook: KLIK 

20-002 Lublin,
ul. Krakowskie Przedmieście 30,
godzina 14:00
Mamy wielką nadzieję, że wszystko pójdzie po naszej myśli, że się uda. W zasadzie, to już się nie możemy doczekać i wszystko co jest związane z tym spotkaniem sprawia nam radość:D Żyjemy właściwie tylko tym teraz:) Bardzo się cieszę, że Dziewczyna mojego chłopaka odezwała się do mnie i urodził się w nas taki pomysł na spotkanie:)) I też oczywiście bardzo się cieszę, że osobiście Cię poznałam:) 
Ok, teraz zdjęcia stron w menu, które uznałyśmy za najbardziej interesujące:
Wszystkie informacje związane ze spotkaniem znajdziecie u mnie w zakładce 'Spotkanie Lubelskich Blogerek'. Macie tam wypisane wszystkie najważniejsze informacje dotyczące zlotu.   Niedługo pojawi się lista osób zdeklarowanych. Na spotkaniu pojawią się dwie osoby, które będą nam robić zdjęcia i mam nadzieję, że żadnej z uczestniczek nie będzie to przeszkadzało. Zdecydowałyśmy, że wszystkie zdjęcia ze spotkania wrzucimy na jakiś serwer i link wyślemy Wam mejlowo, albo ewentualnie na picasaweb, może tak będzie wygodniej, jeszcze zobaczymy :)

Tyle na temat spotkania, przypomnę jeszcze o moim konkursie:

Pozdrawiam, Silver:))


22 komentarze:

  1. Ja również bardzo cieszę się, że miałyśmy okazję poznać się podczas organizacji :*

    Podlinkuję u mnie tą notatkę, dobrze ? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szkoda, że daleko mieszkam, bo chętnie bym wzięła udział w spotkaniu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Macie jeszcze wolne miejsca? Chętnie się wybiorę na spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie możesz mnie dopisać do listy :)

      Usuń
    2. Już wysłałam maila :)

      Usuń
  4. Miejsce wygląda fajnie;-) Mam nadzieję, że będziecie się super bawić;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. super, że macie takie spotkanie :) popieram i mam nadzieję, że się uda ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też już nie mogę się doczekać spotkania ;) Zaraz wyślę maila

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie pachnie bosko!

    Z tymi zestawami Timotei to była jakaś jednodniowa akcja, ale pewnie jak się wszystkie nie sprzedały to jeszcze będą.

    Spotkania Wam zazdroszczę, szkoda, że Lublin tak daleko :)

    Czekam na jakieś spotkanko ( choćby malutkie ) w Krakowie. Nie przegapię go :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie zostałaś oznaczona przez nas słodką babeczką ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurcze , aż Wam zazdroszczę !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. jeju jak ja Ci zazdroszcze.. ja w sumie jak jestem na studiach to niby ich nie prostuje az tak czesto ale mimo wsyztsko... moze sie uda ;D

    dziekuje bardzo ;))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie jestem Lublinianką, za to moja przyjaciółka tam mieszka, dlatego mam ogromny sentyment do tego miasta : )

    OdpowiedzUsuń
  12. No to zapowiada się super spotkanko... życzę udanej zabawy :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. juz u kogos na blogu pisalam, ze chyba zorganizuje spotkanie POMORSKICH blogerek hehe

    OdpowiedzUsuń
  14. Super że jednak nie mandragora bo jest średnia. Dziś szłam z moim facetem obok tej restauracji i zaśmiałam się "fatamrugana" :D Mam nadzieję że dziewczyny nie będą miały zamiaru palić w tej salce na gorze ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spokojnie, jest balkonik, także pewnie nikt nie będzie palił wewnątrz:)

      Usuń
  15. ehhh szkoda ze jestem z okolic krakowa :( chętnie bym sie z Wami spotkała na ploty :) ale menu faktycznie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurczę dopiero zajarzyłam, że 27 października mam pierwszy zjazd na uczelni, jaki pech :((( Nie mam jeszcze dokładnego planu, nie mam pojęcia w jakich godzinach mam zajęcia.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...