30.09.2012

Płaszcze i płaszczyki... :)

Hej dziewczyny:) Dzisiaj kolejny niekosmetyczny post, ale mam nadzieję, że się nie pogniewacie za to:) Pisałam już o botkach, bo jesień rozkręciła się na całego, a teraz przyszła pora na płaszcze. W sieciówkach można kupić naprawdę wspaniałe płaszyczyki, ja już się zaopatrzyłam. Udało mi się upolować w SH płaszczyk H&M i zapłaciłam za niego "aż" 20zł:) A płaszczyk niechodzony, bez śladów użytku:) Tylko z rozmiarem był problem, bo generalnie noszę 34, a płaszczyk to była eseczka, ale na szczęście wystarczyło przeszyć trochę dalej guziki i leży idealnie:) 

A teraz moje propozycje na jesień dla Was:
1. H&M, cena: 230 zł
2. H&M, cena: 150 zł
3. H&M, cena: 200 zł
4. Top Secret, cena: 250 zł
5. Allegro, cena: 93 zł + koszt dostawy
6. Zara, cena: 500 zł
7. Zara, cena: 470 zł
8. Zara, cena: 500 zł

A ja mam taki właśnie:)

Zara ma kosmiczne ceny, ale płaszczyki mają klasę. Są świetne. Ale te z H&M też są genialne i mają przyzwoite ceny. Zdecydowanie wolę H&M:) A Wam jak się podobają??:)


Pozdrawiam :*

"Mam jeszcze jedną sprawę:
Uczestniczki spotkania blogerskiego, proszę zaufajcie nam ( Silver i mi ), my naprawdę staramy się jak możemy, żeby na spotkaniu było miło, sympatycznie i ciekawie. Wiemy, że w sobotę któraś z dziewczyn była w Fatamorganie dogadywać szczegóły, ale jedyną osobą upoważnioną do kontaktów z restauracją jest Silver i to ona będzie uzgadniała wszystkie sprawy. Więc jeżeli macie jakieś pomysły to piszcie na jej e-mail: allis@gazeta.pl albo na blogu: http://caipiroska1.blogspot.com/ . I nie gniewajcie się za to, że napisałam to tak otwarcie, ale nie chcemy, żeby robił się chaos. Jeżeli nasza współpraca z restauracją będzie przebiegała sprawnie to pewnie rabat dla nas zostanie powiększony :)"

28 komentarzy:

  1. Uwielbiam płaszczyki! :)Sama zapatrzyłam się w Mohito.

    OdpowiedzUsuń
  2. A może zainteresuje się akcja: PAŹDZIERNIK - MIESIĄCEM MASECZEK? Może się przyłączysz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz zerknę, co to za akcja:))

      Usuń
    2. Dasz radę! Już się cieszę na te wszystkie posty maseczkowe:) Miło będzie jak zamieścisz posta z tym tagiem i przy okazji zaprosisz innych swoich znajomych:)

      Usuń
    3. Oczywiście, że zamieszczę posta z tym tagiem, ale to dopiero pod koniec tygodnia:)

      Usuń
  3. Baardzo podobają mi się płaszcze Zary, ale cena postawiła mnie do pionu ;D
    Właśnie muszę się rozglądnąć za płaszczykiem na jesień, poszukam najpierw czegoś u siebie, ale nie pogardzę wizyta w H&M ;]

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne, najbardziej podoba mi się czarny z Top Secret

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ten sam płaszczyk co Ty! ;))
    kupiłam go w zeszłym roku w H&M :)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam podobny płaszczyk do tego ostatniego :)
    Bardzo mi się podobają :)
    Pozdrawiam, Aleksandra♥
    PS: Zapraszam do zadania mi pytać w najnowszym poście!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zazdroszczę Wam spotkania.

    Kurcze a ja właśnie nie mam płaszczyka jesiennego. Ja mam straszny problem z zakupami ciuchowymi. Nienawidzę tego robić

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się żółty, z futerkiem przy kołnierzu. Boski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobaja mi sie. Wszystkie sa superowe ;) buziaki, zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cześć :) Na moim blogu jest konkurs z Renee.pl więc jeśli chcesz w prosty sposób wygrać dowolne buty to zapraszam :) Komentarzy jest ponad 120 ale poprawnych zgłoszeń-70. także szanse są, zapraszam :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten 2 i 4 są fajne, zresztą wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Żółty z H&M mnie uwiódł ;) Piękny

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie piękne , ale najbardziej spodobał mi się 5 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja stawiam na ten pierwszy i piąty - choć sama mam w domu 8 zimoych płaszczy to coś mi się wydaje, że na tym nie koniec : ))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się płaszczyk numer 1, 5, 6 i 8 :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Super post właśnie jestem na poszukiwaniu płaszczyka gdy bym miała wybierać z tych to był by numer 6 cudo

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...