24.09.2012

Flormar - lakier do paznokci - recenzja.

Hej dziewczyny!! :)
Bardzo, ale to bardzo chciałabym Wam podziękować za udział w konkursie. Bardzo podobają mi się Wasze odpowiedzi, nie wiem jak wybiorę zwycięzcę:)

A dzisiaj przygotowałam dla Was recenzję lakieru do paznokci firmy Flormar:)
Krycie: Jak ma się wprawę to wystarczy jedna warstwa. Ja kładę 2:P
Konsystencja: Odpowiednia, ani za gęsta, ani za rzadka.
Schnięcie: Szybko schnie.
Pędzelek: Cienki. Łatwy w użyciu.
Trwałość: Oj, oj, oj. Na pazurkach mam go drugi dzień, a już jest na końcach zmyty. Trwałość nie powala, ale też najgorsza nie jest.
Wydajność: Jak to lakier. Wydajny.
Zmywanie: Łatwo, szybko. Czasem brudzi paluchy, nie wiem od czego to zależy.
Buteleczka: Łatwo się odkręca, buteleczka fajna, wysoka.
Cena: Zapłaciłam za niego 1,50lv, czyli nieco ponad 3zł. Czyli tanio.


Na zdjęciach są 2 warstwy. Kolor ładnie się błyszczy, ma maleńkie drobinki. Na zdjęciach delikatnie inny odcień niż w rzeczywistości - powinien być nieco bardziej turkusowy. Generalnie lakier jest fajny, cieszę się, że go kupiłam. Mógłby być trwalszy. Ale za taką cenę można mu to wybaczyć;)
Moja ocena: 4-/5.

Przypominam o konkursie:

Buziaki, Silver:**

25 komentarzy:

  1. przepiękny kolor, nie miałam jeszcze żadnego lakieru z tej firmy, naprawdę ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolor :)
    a płytki nie przebarwia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze daję podkład, więc mi nigdy nie przebarwił:)

      Usuń
  3. Ładny, przypomina mi lakier z Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładniutki jest :) mam podobny.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny kolor!
    ja mam kilka lakierów tej firmy (czerwienie i róże| i jestem bardzo zadowolona :)
    niestety nigdzie w Polsce ich nie widziałam.
    lakiery przywieźli mi rodzice z wakacji w Bułgarii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też właśnie mam go z Bułgarii:)

      Usuń
  6. nie miałam lakierów tej firmy, ale mam identyczny kolor od L'oreal ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow, śliczny! nie spotkałam jeszcze lakierów tej firmy

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo ale to bardzo podoba mi się ten kolorek!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Co za pazury : ))) Kolor w sam raz na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  11. przecudowny kolor lakieru do paznokci ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo dziękuję za miły komentarz:) Będę tu wracać, mam nadzieję, ze Ty do mnie też. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale fajne życzenia:) Wiesz, jestem już w taki wieku, że 112 na pewno się przyda;)
      Ale u Ciebie też 111!

      Usuń
  13. Masz bardzo ładne paznokcie! Ciekawi mnie ta firma, chyba od całkiem niedawna jest na rynku...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładny odcień, a ta cena - tylko się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, jak zobaczyłam cenę, to wzięłam od razu 3 lakiery;P

      Usuń
  15. ale piękny kochana ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniały kolor! <3
    zapraszam na rozdanie, buziak :)

    OdpowiedzUsuń
  17. łady kolor i masz sliczna plytke :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prawdopodobnie jeszcze długo będę ubóstwiać Twoje paznokcie :)
    Może kiedyś wyhoduję swoje, to dam Ci spokój, póki co jestem zafascynowana ich długością i kondycją :)
    Lakier to tylko dodatek, ale kolor jest atrakcyjny :)
    Całuję :*

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...