26.09.2012

Botki, szpilki czy koturny ? Hm... :)

Hej dziewczyny! Jak leci? 
Dzisiaj będzie bardzo niekosmetycznie:)

Jako, że mamy już jesień trzeba się zaopatrzyć w odpowiednie buty:) Mam dla Was kilka ciekawych propozycji z Bata, CCC i allegro:) 
1. CCC, cena: 90 zł
2. CCC, cena 90 zł
3. CCC, cena 90 zł
4. Allegro, cena 119 zł + koszt dostawy
5. Allegro, cena 115 zł + koszt dostawy
6. Bata, cena 240 zł
7. Bata, cena 220 zł

I jak Wam się podobają? Mi najbardziej przypadły do gustu propozycje CCC, bo buty są bardzo ciekawe, a cena nie jest wygórowana w porównaniu właśnie np do Baty. 

Pamiętajcie o moim konkursie:)

Pozdrawiam, Silver:)

46 komentarzy:

  1. nr 4 piękne, ale niestety na jesień niepraktyczne :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba,że na ciepłe i słoneczne dni:)

      Usuń
  2. kurcze cięzko się zdecydowac :)
    wszystkie coś mają w sobie :)
    chyba na 4 bym się skusiła albo na 7 :)
    buziaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. 4 cudne :) ale tak do latania to chyba bym chciała 6 :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz może linka do tych beżowych z allegro ?? Są idealne : )))) Chętnie się skuszę : )))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aukcja już się skończyła, ale może pojawią się jeszcze u tego sprzedawcy:
      http://allegro.pl/buty-gwiazd-zabojcze-high-14cm-platformy-nude-39-i2624373983.html

      Usuń
    2. Dziękuję Ci za link , ja chyba wezmę te szpile - takich właśnie szukałam. : ))) Ma też kilka innych , fajnych propozycji .

      Usuń
  5. wszystkie fajne, ale najbardziej przypadły mi do gustu buciki nr 4 i 7 :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja szukam też butów na jesień, ale zamsz jest dla mnie nie praktyczny. W tym sezonie ciężko mi będzie znaleźć ładne i niezamszowe; p. 4jest spoko;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie , ciągle zamsz , a co jak zacznie padać ??? Też szukam ze skóry, ale nigdzie nie ma, dlatego chyba skuszę się na te z nubuku.

      Usuń
    2. No niestety, ja też kupiłam zamszowe,bo na inne ciężko trafić.

      Usuń
  7. Wiesz co może spodobaja Ci sie moje buty..? :)

    http://lovefasshion.blogspot.com/2012/09/bo-wszystkie-kochamy-buty-ze.html

    Dostepne na allegro - dziś uzupelnie aukcje :0

    OdpowiedzUsuń
  8. ja stawiam na koturny - bo sobie pierwsze kupiłam heheh na jesien z futerkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehehe też jestem najbardziej za CCC, bo też tam kupiłam :D Właśnie miałam dylemat między nr1 a nr2. Ostatecznie wybrałam te bez futerka;P

      Usuń
  9. o mamo, wybór jest ciężki, ja aktualnie zbieram na trampki z ćwiekami - uwielbiam
    potem marzę o hunterach z ocieplaczami, ale w sumie oficerki mam więc przezyję jeśli ich sobie nie kupię
    na co dzień postawiłabym na koturn bo oczywiście jest niesamowicie wygodniejszy od obcasów
    ale te beżowe z allegro które pokazałaś zdecydowanie skradły moje serce, choć ja teraz upatrzyłam sobie rude w venezi na tym nowym obcasie

    OdpowiedzUsuń
  10. jeśli na jesień to wolałabym koturny :) w szpilkach jednak bym się bała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. miałam w zeszłym roku takie jak te nr 6- zakochałam się w nich i byłam przeszcześliwa, gdy je kupiłam, w sklepie Altero w Galerii Orkana. Popsuły się po 20 dniach, po może 4 założeniach, popękały obcasy i tyle było mojej radości ;p Teraz nie mam butów na ten sezon i też muszę czegoś poszukać, ale już na pewno nie w wygórowanej cenie- bo nie warto.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja poluję za jakimiś ładnymi na zimę :)) świetne te spod numerka 4 :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana, jak obiecałam miałam napisać jak opublikuję warunki konkursu na blogu do osób które były chętne, a więc zapraszam do zapoznania się z zasadami i mam nadzieję,że nadal jesteś chętna :) Pozdrawiam Victoria

    + ja noszę botki szpilki i koturny, więc dla mnie to nie ma różnicy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już się zgłosiłam:)
      Dziękuję za przypomnienie:**

      Usuń
  14. Pretty shoes!

    www.fashioncontainer.com

    OdpowiedzUsuń
  15. 4 i 7 przepiękne ;)
    Zapraszam do mnie - piłkarze bliżej nas

    OdpowiedzUsuń
  16. A ja mimo wszystko mam nadzieję, że suplement mi pomoże ; ) hmm co do butów, preferuję koturny i płaskie : )

    OdpowiedzUsuń
  17. nie polecam zamszowych butów z CCC, moje brązowe botki są poobcierane z każdej strony... Mi osobiście te z Allegro skradły serce :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. ja wlasnie wczoraj kupilam dwie pary, zajrzyj, moze tez Ci sie spodobaja, zwlaszcza, ze nie byly tak drogie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam botki na szpilce z deichmanna na razie chodziłam w nich tylk w domu bo czekam na chłodniejsze dni ale niebawem studia więc je wypróbuje. Są mega wygodne ;d

    to one :

    http://www.deichmann.com/PL/pl/shop/damskie/damskie-buty-damskie/00006001106779/botki%20damskie.prod?r=6&c=6&filter_brand=all&filter_color=all&filter_heel=all&filter_padding=all&filter_size=all&orderby=topseller&st=PRODUCT&filter_cat=damskie/damskie-buty-damskie/damskie-buty-damskie-botki

    OdpowiedzUsuń
  20. ja jesien przechodze w trampkach a na zime mam ala workery :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Te z Baty całkiem fajne:)
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jesienią stawiam na skórzane buty, na obcasie do spódniczek i płaskie do biegania na uczelnię. Dwa ostatnie modele z Baty wyglądają bardzo fajnie, niestety w Lublinie w ostatnim czasie zamknęli sklepy Bata ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A w galerii Orkana nie ma już Baty??

      Usuń
  23. Cieszę się, że mój gradient Ci się spodobał:)
    Botki w tym roku są wyjątkowo ciekawe, zwłąszcza, ze wiele modeli powtarza się z zeszłego roku i bardzo mnie to cieszy bo kupiłam dwie nowe, rewelacyjne pary - jedne na koturnie, drugie na obcasie i już nie mogę doczekać się jesieni:))

    OdpowiedzUsuń
  24. 1 i 6 cudowne <3
    Będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :*
    http://fashionznaczymoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Mi najbardziej podobają się drugie buciki, pasowałyby do spodni, spódnicy, legginsów, takie uniwersalne :)
    To już wiem jak wyglądają buty o których opowiadałaś ;]

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja uwielbiam takie jesienne koturny :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam koturny :3
    6 sa nieziemskie *_*
    obserwujemy? ^^
    u mnie na blogu trwaja 2 konkursy mam nadzieje ze zglosisz sie do ktoregos z nich ;)
    http://hahoda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne te buty :)

    Zaczynam prowadzić bloga, zapraszam do mnie i zobacz czy Ci się spodoba :)
    effect-placebo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. drugie podobają mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  30. szpilki pieknie sie prezentuja, jednak koturny sa sabilniejsze i wygodniejsze na jesienna humorzasta pogode :)

    OdpowiedzUsuń
  31. najbardziej podoba mi się numer cztery, te z ccc to zupełnie nie mój styl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...