04.08.2012

Wygrana w konkursie i tag:))


Hej dziewczynki:) Dzisiaj chciałabym Wam pokazać moją wygraną w rozdaniu u Oli i Agaty, które możecie spotkać pod adresem: makeuplista.blogspot.com.

Bardzo, ale to bardzo się cieszę, bo jest to moja pierwsza wygrana! Mejla dostałam od Agaty z informacją o wygranej - bardzo miła osóbka, o wszystkim byłam na bieżąco informowana, super!! :) 

A oto i moja nagroda:



1. Szampon nawilżający do włosów suchych i normalnych.
2. Maska do włosów intensywnie regenerująca.
3. Ziaja maska nawilżająca z glinką zieloną do skóry suchej i normalnej.
4. Próbeczka perfum.
5. Cienie do oczu My Secret - Evening Passion.
6. Pomadka do ust pielęgnacyjno-ochronna Veroni Cosmetics. 
7. Dwie próbki podkładów Yves Rocher.
8. Odsypka pigmentu z KOBO.
9. Marion Nature Therapy - Kąpiel odbudowująca włosy.
10. Błyszczyk do ust Cien.
11. Lakier do paznokci Golden Rose.
12. Dwustronna kredka do oczu Rimmel.

Wszystko było pięknie zapakowane:) 
Poza tym dostałam jeszcze bardzo miły liścik i pomadkę gratis:) 



Dziewczyny prowadzą kosmetycznego bloga, możecie poczytać sobie tam recenzje różnych kosmetyków, znajdziecie tam też oczywiście stylizacje pazurków, a nawet kilka przepisów na różne pyszności;D

Także jeszcze raz dziękuję Wam dziewczyny za wspaniałe kosmetyki, z których niesamowicie się cieszę:) Każdy z nich bardzo mi się przyda:) A wszystkich zapraszam do odwiedzania bloga: makeuplista.blogspot.com:))



A teraz tolejny tag... :):)
Zostałam otagowana przez WalkingOnAir :))

Zasady TAGu:
Wyznaczam 11 osób, które wezmą udział w zabawie. Będą one musiały odpowiedzieć na moje pytania, później otagować kolejne 11 osób i zadać 11 pytań, na które te osoby będą musiały odpowiedzieć. Nie taguj osoby, która Ciebie otagowała.

Moje odpowiedzi:

1. Małe miasto, wieś, czy duże miasto?
Pochodzę z małego miasta, aktualnie studiuję i mieszkam w większym, jednak zbyt duże to też ono nie jest;)

2. Co dla  Ciebie jest najważniejsze w drugim człowieku?
Dla mnie najważniejsza jest szczerość.

3. Co jest według Ciebie ważniejsze: przyjaźń, czy miłość?
Myślę, że miłość.

4. Ulubione danie.
Kluski z truskawkami i pierogi z jagodami.... <3

5. Masz jakąś ulubioną surówkę lub sałatkę? Jaką? Jeśli chcesz zdradź przepis ;)
Chyba najbardziej ze wszystkiego lubię sałatkę grecką:) A przepis bardzo łatwo znaleźć w internecie:)

6. Wierzysz w przeznaczenie?
Chyba tak, właściwie nigdy się nad tym nie zastanawiałam:)

7. Czym obecnie się zajmujesz? ;)
Studiuję.

8. Długie włosy, czy krótkie?
Długie.

9. Ulubiony szampon do włosów i odżywka.
Szampon wzmacniający Joanna z apteczki babuni z rozmarynem, a odżywki nie mam ulubionej, jest ich kilka, nie umiem wybrać:)

10. Sprawdzasz skład kosmetyków przed ich kupnem?
Często, jednak nie zawsze.

11. Farbowanie włosów? Za, czy przeciw?
PRZECIW!!!!

Moje pytania:

1. Jakie jest Twoje ulubione zwierzę i dlaczego?
2. Jaki jest Twój ulubiony program telewizyjny i dlaczego? 
3. Jak zaczęła się Twoja przygoda z blogowaniem?
4. Wolisz błyszczyk, pomadkę, czy może szminkę? 
5. Jakie są Twoje ulubione perfumy?
6. Jakbyś mogła cofnąć czas, to zrobiłabyś to? 
7. Kupiłaś kiedyś coś bo miałaś taki kaprys?;>>
8. Czym kierujesz się wybierając kosmetyki do codziennej pielęgnacji?
9. Czym aktualnie się zajmujesz?
10. Tytuł ulubionej piosenki.
11. Co jesz na śniadanie?:))

Taguję:


Oraz wszystkie dziewczęta, które chcą wziąć udział:)) Zapraszam!!!


!!!

A teraz kolejna sprawa. W związku z tym, że planuję konkurs szukam 3 osób do jury. Aby nikt mnie nie posądzał o jakieś umawianie wygranych. Tylko jest jedno zastrzeżenie, osoby, które zgłoszą się do jury nie będą mogły wziąć udziału w konkursie. Czy są jacyś chętni?? Czekam najpóźniej do 13 sierpnia! 


Buziaki, Silver:**

37 komentarzy:

  1. ja mogę być jurorką :)

    a co do wygranej cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ♥ Pozwól, że wszystkie pytania z tagu, zaliczę to notki ,,pytania i odpowiedzi'' którą dziś dodałam, dobrze ?? ;* + Gratuluję wygranej! Zazdroszczę, bo mi się nie udaje ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję wygranej, jestem ciekawa marion

    ja też lubię miód, ale tutaj jest to coś zupełnie innego

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję nagrody, a taki liścik to bardzo przyjemna sprawa!:) Uwielbiam takowe dostawać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo nam miło za tak ciepłe słowa ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. gratulacje wygranej:) podoba mi sie pomysł z tym "tagowaniem:

    pozdrawiam:)

    http://vixen1990.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Bardzo fajna wygrana. Ja raz wygrałam rozdawajkę, ale nie kosmetyczną, tylko włóczkową. A ostatnio wygrałam w konkursie Cztery Pory Roku na wizażu - 4 balsamy Ecodermine - już niedługo ich recenzja

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję wygranej ! :) Jestem ciekawa tego kosmetyku firmy Marion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluje kochana :* ;) i dziękuję za oTAGowanie!

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję wygranej :)
    i widzę, że zostałam otagowana ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie nigdy nie udało się wygrać :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładnie wyglądają te produkty - będzie co recenzować. :D
    Dziękuję za oTAGowanie. :]

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję wygranej ;)

    Ja mogę być jurorką, bo i tak bym nie wygrała gdybym się zgłosiła ;)
    Tylko czy mogę prosić Cię o jakieś szczegółowe info na maila ?
    prezencik00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tutaj z wiekiem jest mały problem niestety. 18 jeszcze nie mam.
      No nic, chciałam pomóc.
      3maj się :*

      Usuń
  14. gratuluje wygranej.
    Zapraszam do mnie :D
    zaobserwowałam, miło będzie jeśli się odwdzięczysz :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wygrana :P
    Zapraszam do mnie .
    zaobserwowałam, miło będzie jeśli się odwdzięczysz :) http://my-life-my-concern.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. GRATULUJĘ !
    Będę wpadać częściej na tego bloga ,bo mi się podoba :>

    Zapraszam do mnie
    http://marika-maarika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluje wygranej ;)
    Bardzo podoba mi się Twój blog!
    Jeżeli nadal potrzebujesz jurorki, to jestem jak najbardziej chętna ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. gratulacje wygranej, oj tez bym takie kosmetyki chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja też chętnie zasiądę w jury jeśli zechcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję wygranej! :)
    Fajna nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  21. oo.. zostałam otagowana? :D

    Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj ;)
    Gdybyś była zainteresowana, to na moim blogu trwa aktualnie konkurs z La-Belle.pl, gdzie możesz bez trudu wygrać fantazyjny naszyjnik kolię/kołnierzyk. ZAPRASZAM! ;)
    http://apieceofmylifeloveandfashion.blogspot.com/2012/07/konkurs-z-la-bellepl-do-zgarniecia.html

    OdpowiedzUsuń
  23. również mogę zostać jurorką:) o ile jeszcze trzeba

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...