08.08.2012

Silver ma wakacje!



Cześć laseczki:) 
Chciałam Was poinformować, że 15 sierpnia wyjeżdżam i wracam około 1 września. Jeszcze konkretnie nie wiem:)) Wyjeżdżam do Bułgarii i nie wiem jak tam będzie z internetem. Gdy tylko złapię dostęp, to od razu będę się odzywać. Mam nadzieję, że pogoda dopisze i, że mój żołądek wytrzyma tamtejsze przysmaki ;D Zobaczymy :)) A teraz pokażę Wam, jak ja sobie to wszystko wyobrażam:



O właśnie tak:D 
Kolorowe drinki z palemką, morze, plaża... :))

A teraz trochę informacji:
14 sierpnia rusza na moim blogu konkurs, będzie trwał 2 miesiące i wraz z jury wybierzemy zwycięzcę:)) 
Jury przedstawia się następująco:
- SILVER ( http://caipiroska1.blogspot.com/ )
- DAGUSIA ( http://dagusiowyswiatkosmetykow.blogspot.com/ )
- MAAARTUCHA (http://martuchowax3.blogspot.com/)
- CORTINA (http://cortinabloog.blogspot.com/)
- Mój narzeczony :D


Dziewczyny, dziękuję, że zgłosiłyście się do jury:)
Bałam się, że nikt nie będzie chciał;P 

Pozdrawiam serdecznie, silver;***

28 komentarzy:

  1. Baw się dobrze kochana ;*
    Udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdroszczę, sama chętnie pozwiedzałabym Bułgarię

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co zazdrościć, tylko trzeba brać się za planowanie! Jedziemy na własną rękę, wychodzi około 2 razy taniej (wliczając wszystko) niż wakacje w Polsce:))

      Usuń
  3. Bułgaria.. super!!:) udanych wakacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Udanych wakacji!!!!

    pozdrawiam ciepło,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  5. ja bardzo chętnie zasiądę w Jury:) Daj znać później co i jak z konkursem :) miłego wypoczynku:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Udanych wakacji i miłego wypoczynku!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Udanych wakacji i spokojnego wypoczynku! Oby pogoda ci dopisała! Gdy ja wyjechałam nad morze, tylko jeden dzień był pogodny w 100%. Życzę ci miłego urlopu ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakie cudowne zdjęcia ... Haaawaaaje :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Hej!
    Chciałabym zaprosić Cię do wzięcia udziału w konkursie jaki obecnie trwa na moim blogu.
    Do wygrania są piękne kolczyki. ZAPRASZAM!

    http://fashiolistka.blogspot.com/2012/07/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też nie mogę się doczekać wyjazdu na wczasy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji ;) i nie ma za co z przyjemnością pomogę :D

    OdpowiedzUsuń
  12. i mnie nie uwzględniłas do jury ??? ale jesteś kolezanka :)
    a wakacje zapowiadają się naprawde ciekawie...zazdroszczę bo aj w tym roku nie jade nigdzie :( ale mam nadzieje ze pobyt będziesz miała udany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie no żartuję, przecież nie będę nic na Tobie wymuszać :)
      to ja Ci współczuję wyjazdu, też mam chorobe lokomocyjną, a jak mam wielki wyjazd to nawet mi tabletki nie pomagąja. jak Ty dojedziesz kochana....martwię się teraz o Ciebie :)

      Usuń
  13. udanych wakacji!
    moi rodzice akurat przed chwilą wrócili z wakacji w Bułgarii :)
    było super, więc na pewno będziesz się świetnie bawić :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Już znalazłam maila i wysłałam wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak ja bym chciała wyjechać zagranice. ZAzdroszczę :) Życzę miłego i ciepłego pobytu :) Zapraszam do mnie :) http://wiki-me-and-you.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Byłam tam jako dziecko. Wspomnienia: jazda samochodem non stop przez 3 dni - koszmar. Plaża, morze, wycieczki - wypas. Jedzenie. Strułam się 3 razy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oooo... jak ci dobrze. Życzę udanego wypoczynku. Super blog. Obserwuję i liczę na to samo ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...