02.08.2012

Lipcowe zużycia.


Hej dziewczynki, co u Was? Jak wakacje? Przed konkursem zaplanowałam jeszcze jeden post, a mianowicie zużycia. Czyli, co skończyło mi się w lipcu?

Przejdźmy więc do rzeczy: 


1. Grecka Oliwka - balsam dla ciała i zmysłów. Nie będę się nad nim rozpisywać, bo jakiś czas temu pojawiła się u mnie recenzja, którą znajdziecie TUTAJ. Gdy na nią trafię, to kupię ponownie.

2. Ziaja Intima - płyn do higieny intymnej o zapachu konwalii. Kupię ponownie, a nawet już kupiłam, ale tym razem o zapachu brzoskwini. Oczywiście konwalia też pięknie pachnie, ale chcę sprawdzić wszystkie zapachy z tej serii:) Recenzję napiszę w przyszłości:)

3. Joanna naturia peeling myjący - truskawkowy i peeling antycellulitowy - imbirowy. Jak najbardziej polecam, na pewno kupię ponownie. Recenzję możecie przeczytać TUTAJ.

4. C-THRU. Nie ma co się rozpisywać. Lubię ten zapach, ale za każdym razem kupuję jakiś inny. Jeśli będzie w promocji, to pewnie kupię, ale jeśli nie, to raczej będę testować coraz to nowe zapachy.

5. Zmywacz do paznokci. Tutaj to ja właściwie nie wiem co napisać. Bez rewelacji. Kupię pewnie ponownie, bo jak będzie mi trzeba na szybko jakiś zmywacz, to będzie to na pewno ten. Nasz sklep w pobliżu ma tylko takie w swojej ofercie, a czasem nie ma czasu aby biec do drogerii. 

6. Pasta do zębów Sensodyne - Ultraszybka ulga. No tutaj to mi pomogła z moimi wrażliwymi ząbkami. Poza tym moja dentystka mi ją bardzo polecała. Kupię na pewno.

Ok. To tyle moich zużyć. A jak Wasze? Miałyście coś z powyższych kosmetyków? 

Buziaki!!

25 komentarzy:

  1. ten balsam, grecka oliwka wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko wygląda, ale i fajnie działa:))

      Usuń
  2. ciemny blond też chyba był moim ulubionym kolorem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie, z górami i u mnie wiąże się milion wspomnien! :-) paste bym wyprobowala, bo mam problemy z wrazliwymi zebami ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spróbuj, mi pomogła, może i dla Ciebie będzie odpowiednia:))

      Usuń
  4. I love beauty blogs! Please keep posting!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę tego się zabierało :))

    OdpowiedzUsuń
  6. dużo tego :)
    ----------------------
    zapraszam na mojego bloga,
    dodałam do obserwowanych,
    liczę na rewanż:))
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Płyn z ziaji używam i bardzo go sobie chwalę:) Peeling truskawkowy z joanny miałam i byl rewelacyjny. z C-thru miałam wodę perfumowaną zieloną z tymi kuleczkami na dnie i zapach jak z bajki:) reszty nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. C-thru w tej buteleczce z kuleczkami, to ta sama wersja zapachowa:)) Mi tez sie podoba:))

      Usuń
  8. O, szukam dobrej pasty na wrażliwe zęby. Muszę wypróbować Sensodyne w takim razie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo. Dużo tego ;) Pozdrawiam ;3

    OdpowiedzUsuń
  10. najgorsze, że dałam zgodę na przywiezienie paczki przez listonosza, a jemu nie chcieli wydać, przyjechałam osobiście i powiedziałam o tym, to babka przy kasie się zdziwiła, możliwe, że myśleli, a może zapomni i będzie paczka dla kogoś, no kurde to moja nagroda, tak się cieszyłam, a tu tyle problemu z nią było wrr;/

    twój problem to już faktycznie przegięcie, czasem jak czytam nie które problemy z PP to już wymiękam. jak tak można

    tak peelingi z Joanny są super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o kurczę nie za ciekawie, tak to jest z ta pocztą, coraz gorzej. A nic im nie można zrobić, my sobie pogadamy, a oni tak swoje

      Usuń
  11. Ziajka Intima to u mnie obowiązkowa "pozycja" kosmetykowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dosyć dużo zużyłaś ;D.
    Ja już po wakacjach, teraz to "odpoczywam" na sesjach zdjęciowych :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Kiedyś też kupowałam C-THRU, bardzo fajne mają zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładne zużycia.
    Uwielbiam peelingi Joanny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam nic a z mojego denka wyrzucili opakowania i nie mam jak wstawić ;/;/;/

    OdpowiedzUsuń
  16. czy dobra jest ta mgiełka co ciała z avonu ?

    OdpowiedzUsuń
  17. zmywacz :D no fakt, zawsze jest jakiś potrzebny ;)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...