31.07.2012

Ziaja rebuild - odbudowa skóry.


Hej, co u Was słychać? Jak się macie? Jeśli chodzi o rozdanie, to mam przykrą wiadomość - nie odbędzie się. Ale zaraz, zaraz, odbędzie się na moim blogu konkurs!:) Rozdania, gdzie zwycięzcy są losowani, to hazard, trzeba się zgłaszać do różnych instytucji. Ale za to konkursy można robić do woli;-)

I właśnie zastanawiam się nad zadaniem konkursowym. Może Wy mi podpowiecie? Jakieś zdjęcie, makijaż, napisać o czymś, czy jeszcze coś innego? Ja robię to dla Was i chcę żebyście brały udział w konkursie z przyjemnością, dlatego pytam:)

A dzisiaj ziaja rebuild.



CZARNE WYSZCZUPLA BEZ WZGLĘDU NA WIEK

ukierunkowane
ujędrnianie
uda
pośladki
biodra
brzuch

Masło do ciała.

kofeina, koenzym A, L-karnityna, ekstrakty z kawy, centelli, asiatici, ananasa, bluszczu, rozmarynu, morszczynu i gorzkiej pomarańczy, witamina E.

- W połączeniu z masażem wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej.
- Intensywnie ujędrnia, zwiększa spoistość i elastyczność naskórka.
- Delikatnie napina i wygładza skórę oraz skutecznie zapobiega jej wiotczeniu.
- Aktywnie modeluje i poprawia wygląd sylwetki.
- Zawiera harmonijne połączenie kwiatowo-orientalnej kompozycji kumquatu, kwiatów Davana, drzewa Massoina i cynamonu z dzikością anyżu.

Sposób użycia: 

1-2 razy dziennie rozprowadzić na skórze ciała, szczególnie na brzuchu, biodrach, udach i pośladkach. Masować, aż do całkowitego wchłonięcia. Stosować preparat systematycznie.

Skład:


Opakowanie na masełko jest bardzo trafione. Lubię takie. Widać ile jeszcze pozostało kosmetyku, nie trzeba dozować, wyduszać, ani rozcinać opakowania, gdy kosmetyku pozostało niewiele, a nie da się już go wydusić. Przy takim opakowaniu nie ma problemów. Łatwe w użytkowaniu. Plastikowe, gdy spadnie nie rozbije się na miliony kawałeczków, może jedynie pęknąć, ale moje spadło już z milion razy i nic mu się nie stało. 


Szata graficzna na początku w ogóle nie przypadła mi do gustu, jednak po czasie przyzwyczaiłam się, a nawet zaczęła mi się podobać. W końcu czarne wyszczupla, nie dziewczyny ??

Konsystencja typowa dla masełek. Bardzo ładnie się rozprowadza, wchłania się w tempie zadowalającym, jednak nie powalającym, ale skoro tak fajnie działa, to niech się wchłania ile chce. 

Jest wydajny.



Na powyższym zdjęciu widać, jak skóra na udzie wygląda po wchłonięciu. Błyszczy się, zauważalne nawilżenie i gładkość. 


Zapach ma bardzo specyficzny. Anyżkowy. Kwestia gustu. Na początku wydawał się za mocny, jednak z czasem przywykłam i generalnie, to podoba mi się. Jednak wiem, że nie wszyscy lubią takie zapachy.
Jest łatwo dostępny. Cena nie jest wygórowana, w promocji można kupić bardzo tanio. Ja zapłaciłam około 15 zł. Także to niewiele. 

A teraz pora na efekty. Po pierwszym użyciu można już zauważyć różnicę. Skóra jest gładziutka, nawilżona, zwarta. Przez pierwsze 2-3 tygodnie używałam codziennie, ale później zaczęłam testować inny produkt i dopiero teraz wrócił do łask. Jednak efekty są. Faktycznie ujędrnia, niesamowicie nawilża, wygładza, przy ćwiczeniach czuć napięcie skóry, jednak z tym modelowaniem sylwetki, to nie wiem jak jest. Ja go kupiłam, aby walczyć z cellulitem i owszem widzę tu efekty. Jednak używam chyba zbyt nieregularnie, abym mogła napisać coś o modelowaniu sylwetki. Też nie wmasowuje tego zbyt energicznie i trwa to dość krótko, może dlatego jakoś niczego nie zauważyłam jeśli chodzi o modelowanie. Efekty na pewno będą, ale w połączeniu z ćwiczeniami, peelingiem i masażami. Przez ostatni tydzień zgubiłam 2 kg, ale nie przypisuję tego temu masełku. 


Oceniam go na 4/5.


32 komentarze:

  1. używałam tego produktu i byłam bardzo zadowolona :)
    zresztą nie miałam jeszcze produktu od Ziaji który by się nie sprawdził :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie - ziaji uzywam dosc dlugo juz i to pelna game kosmetykow i do tej pory zaden bubel mi sie nie trafil:)

      Usuń
    2. nie mow hop, wlasnie taki znalazlam;(

      Usuń
  2. Jeśli chodzi o masełka to wolę Bielende lub LE z BeBeauty z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzywalam jeszcze, ale jak na nie trafie, to przyjrzę sie im blizej i moze sie znajda w mojej kosmetyczce:)

      Usuń
  3. Słyszałam że ten produkt jest całkiem dobry ja jak na razie produktu z Farmony i też jestem zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej :) Dziękuję za komentarze na moim blogu, i przepraszam że dopiero teraz odpisuję, ale musiałam się ogarnąć po przyjeździe do domciu.
    Co słychać? Jak życie?? haha Jutro wyniki konkursu :)
    Pozdrawiam, Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  5. Utrata wagi na pewno nie nastapila przez maselko :) ale jak widac to i ta czerń w opakowaniu sie uwydatnia hihi :D hmm moze jakis makijaz konkursowy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wiem, dlatego napisalam, ze to maselko nie ma nic z tym wspolnego:)

      Usuń
  6. Kurczę coraz więcej pozytywnych recenzji Ziaji, trzeba będzie się przekonać do tej firmy, bo dotychczas jej unikałam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydało by mi się takie masełko :) Ziaja ma naprawdę produkty godne polecenia :)

    Obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mroczny likwidator w kapturze :D Niesamowite opakowanie, na pewno się wyróżnia.

    Rewelacyjny skład. Wygląda na porządne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest porządne:) a opakowanie jest faktycznie niecodzienne;)

      Usuń
  9. Uwielbiam produkty ziaji, tego jeszcze nie uzywalam,ale dzieki twojej recenzji mam zamiarbto zrobic :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno nie używałam nic z Ziaji.

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawy kosmetyk ; ) . Zastanowię się nad jego zakupem ; DD .
    Pozdrawiam C ; .
    - admin stylówki ; pp

    OdpowiedzUsuń
  12. jeśli chodzi o konkurs to może poczekaj na 100 obserwatorów lub 60 i zrób konkurs polegający na napisaniu życzeń najlepsze wygra .

    OdpowiedzUsuń
  13. oooooooo tak to coś dla mnie :) muszę kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  14. no wygląda na coś fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy go nie miałam, ale bardzo lubię Ziajowe kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
  16. Słyszałam, że jest niezły...
    http://www.fashionable.com.pl/

    OdpowiedzUsuń
  17. wow cóż to za cudo ;) muszę u siebie poszukać

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajna recenzja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, do obserwowania i komentowania :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Zastanawiałam się nad jego zakupem ale nie wiedziałam czy są jakieś efekty po nim ; p

    OdpowiedzUsuń
  20. widziałam go nie raz i czesto sie nad nim zastanawiałam, ja narazie rozpoczynam kuracje termogelem z bingospa
    http://testujemykosmetyczki.blogspot.com/ tu mozecie znalezc za miesiąc recenzję czy daje efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja zawsze używałam tych serum z Eveline i przy dietce i odrobinie ruchu na pewno pomagają samo w sobie nic się nie zmnieni od smarowania

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba zmienię swoje przyzwyczajenie do EVELINE i kupię ZIAJA

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...