24.07.2012

Pytanie do Was


Hej dziewczyny, powoli kompletuje różne kosmetyki do rozdania i mam pytanie w związku z tym, czy podobają Wam się te perfumy:

'Far Away' jest intensywnym, ciężkim i słodkim romantycznym zapachem przeznaczonym raczej na wieczorne wyjścia. Przenosi nas w krainę orientalnych, ciepłych marzeń.

Nuty zapachowe: ylang-ylang, biały jaśmin, róża, wanilia, drzewo sandałowe, piżmo.

Jesli nie mialyscie tych perfum, to czy te nuty zapachowe sa dla Was?


Pytam, poniewaz przyszly mi pare dni temu, prysnelam kilka razy, ale niestety nie sa dla mnie. Nie te zapachy, wole owocowe. Nie chce ich wyrzucac, wiec postanowilam, ze dodam do rozdania, oczywiscie jesli chcecie:) Tylko, tez nie mam pudeleczka po nich, bo nie kolekcjonuje i od razu wyrzucam takie rzeczy:P
Wiec, czy nie przeszkadzaloby Wam to, ze perfumy sa ze 2 razy psikniete i sa bez pudeleczka?:P

Rozdanie szykuje w czasie mojego wyjazdu, czyli okolo 10 sierpnia:)
 Pozdrawiam:*


40 komentarzy:

  1. mam Far away ale używam tylko zimą bo ciężkie ;) ale dodaj dodaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wogole nie moj typ perfum, po 1 uzyciu nie mialam jakiejs zlej opinii, ale juz przy kolejnym nie moglam zniesc ich zapachu na sobie, sa trwale i intensywne, nie dla mnie, zdecydwanie.

      Usuń
  2. Ja również wolę owocowe zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez, lubie takie swieze, pobudzajace, a nie mdle, czy tak intensywne, ze mozna zemdlec:)

      Usuń
  3. Kiedyś chciałam te perfumy wypróbować, ale w końcu ich nie kupiłam ;)
    W ogóle nie przeszkadza, możesz dodać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tego zapachu perfum, ale widzę w składzie wanilie, więc myślę, że może mi się spodobać ;d
    jasne, że możesz dodać do rozdania :))

    OdpowiedzUsuń
  5. dorzucaj,jasne:))

    Obserwuję i zapraszam do mnie:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem z małej miejscowości koło Kraśnika. :)
    Do Lublina mam ok. 70 km.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te perfumy ;-)
    Zapraszam do mnie : http://inspiration-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie zapakowane perfumy ;) Jeszcze ich nie miałam ,więc nie mogę nic powiedzieć na ich temat ;)

    U mnie recenzja hipoalergicznych żeli pod prysznic Apart ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tak, buteleczka prezentuje sie bardzo ciekawie:))

      Usuń
  9. Dorzuc dorzuc, fajne intensywne perfumy. Nie wszystkim sie beda podobac, ale co tam;-) moze akurat trafia na kogos, kto lubi takie mocne zapachy:-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. też wolę owocowe ;-)
    WPADAJ DO MNIE NA KONKURS, DO WYGRANIA SUKIENKA :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mysle ze to moze byc cos dla mnie ! jak sie pisze;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Far Away w obu wersjach :-)

    Co do Oriflame, to zgadzam się, na pewno mają lepszy skład niż Avon. Możesz sama zostać konsultantką a jeśli nie, oglądaj katalog i dawaj znać co chcesz. Zamówię, wyśle pocztą;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko w tej wersji, a ze ta mi sie nie podba, to niestety drugiej chyba nie sprobuje. Chyba, ze bede szykowac rozdanie;D

      Ok dzieki za informacje, ja nie chce byc konsultantka, bo to nie dla mnie, ale jak bede chciala cos zamowic, to bede sie odzywac. Dzieki:*

      Usuń
  13. swietny blog . ;d obserwuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. brzmi kusząco ;) obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. je jestem zwolenniczką świeżych i delikatnych zapachów

    OdpowiedzUsuń
  16. Kiedyś je wąchałam i zapach był bardzo ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez je wachalam i byly ladne, jednak calkiem inaczej wachac z opakowania cos, a inaczej miec zapach na sobie :)

      Usuń
  17. myślę kochana, że za taką cenę możesz spokojnie wybrać oba i testować :P

    Kiedyś lubiłam bardzo te perfumki, ale teraz zapach jest dla mnie za słodki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie o tym samym pomyslalam :)

      Nom, za mocny, za slodki, zaintensywny, nie moje klimaty.
      Lubie slodkie perfumy, ale bardziej delikatne, a nie tak jak te ;)

      Usuń
  18. wolę wlasnie tak jak ty bardziej owocowe, takie świeże zapachy, ale napewno znajdzie sie ktoś kto je lubi, zapraszam do mnie http://wiki-me-and-you.blogspot.com/ .

    OdpowiedzUsuń
  19. Dodać do rozdania zawsze możesz, jak komuś się nie spodoba to przekaże dalej :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wydaje mi się, że to nie stanowi jakiegoś kłopotu, bo przecież jasno o tym wspominasz. Słodkie perfumy możesz połączyć ze słodkim kolorem lakieru do paznokci. Ja, osobiście, takie lubię. Orientalne, ciężkawe. Chociaż nie bardzo mogę się tu wypowiadać, bo nie biorę nigdy udziału w rozdaniach.

    OdpowiedzUsuń
  21. beznadziejne pytania zadajesz dziewczyno. przecież jednym się podobają innym nie. każdy ma inny gust." a nie przeszkadzało by wam?"
    a to a śmo... a pudełko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc po co komentujesz? :)

      Z szacunku do moich czytelniczek poinformowalam je o mozliwosci dodania do konkursowej nagrody perfum bez pudelka i uzytych pare razy.

      Rozumiem, ze w twoim slowniku slowa szacunek nie ma:)

      Usuń
  22. Mogą być czasami taka mieszanka jest bardzo ale to bardzo miła a zapach jest zupełnie inny na ciele niż w flakoniku ja nie pogardzę jak by mi się trafiły

    OdpowiedzUsuń
  23. miałam te perfumy lata temu i owszem długo sie utrzymuja na ciele jednak nie wiem czy bym je ponownie chciała...sa strasznie ciężkie i duszne..l;ubie słodkie zapachy i mocne ale te są za bardzo..wg mnie oczywiście...ale jak bym je wygrala to wcale bym sie na nei nie obrazala tylko pryskała :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jestem na tak. Jestem konsultantką Avon i moja siostra zamówiła sobie te perfumy u mnie i są po prostu mega.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...