09.07.2012

Paczuszka od Amethyst.


Hej dziewczyny, mam dla Was 2 informacje. jedną dobrą, a drugą złą. Może zacznę od tej złej...
Otóż mój wspaniały lapotop padł, tata ma go dzisiaj oddać na gwarancję i nie wiem ile czasu potrwa naprawa. Będę korzystać z laptopa mojego narzeczonego - stary, z niemiecką klawiaturą (pół godziny szukałam dwukropka i nawiasów) i kilkoma niedziałającymi klawiszami - złom, ale dobrze, że jest, to Was od czasu do czasu poczytam.

Teraz ta dobra informacja - doszła już do mnie paczuszka od Amethyst w ramach akcji: "oddam w dobre ręce". Paczuszka zapakowana "pancernie" :D Nie miało prawa się jej nic stać. Dziękuję, że tak o to zadbałaś:) Teraz kilka zdjęć:







Jak same widzicie, zgłosiłam się aby zaopiekować się :
1) AA Matujący podkład kryjący bezzapachowy do cery tłustej i mieszanej - 2 Piasek.
2) AA Jedwabisty podkład rozświetlający bezzapachowy do cery suchej i normalnej - 4 Czekolada.

Jestem bardzo szczęśliwa,że mogłam wziąść udział w tej akcji i wszystkich Was też do tego zapraszam!! Jak widzicie, Amethyst, to uczciwa osoba, a wysyłając paczuszkę dba o to, aby doszła w całości!:) 

W akcji mogą brać udział tylko aktywne bloggerki, każda może zamówić max 3 podukty, opłacamy tylko wysyłkę. Regulmin akcji u Amethyst "Oddam w dobre ręce" znajdziecie tutaj: Regulamin akcji "Oddam w dobre ręce"

Serdecznie zapraszam na bloga Amethyst: amethyst-pl.blogspot.com
Możecie tam znalźć wiele wspaniałych pomysłów na paznokcie, opinie o lakierach, różne make up'y i wiele innych ciekawych rzeczy. Zapraszam do odwiedzin:))
I jeszcze raz bardzo, ale to bardzo Ci dziękuję Amethyst;**


Pozdrawiam, Silver.
 

15 komentarzy:

  1. Swietna jest ta akcja :) gratuluje paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Rewelacyjne podkłady kiedyś koleżanka posiadała ale inny odcień i bardzo chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana dziękuję za tak miłe słowa ;) :**

    Cieszę się, że wszystko się podoba ! :) Zapraszam do akcji nadal, niedługo dodam kolejne kosmetyki ;)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie :) świetna akcja!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa akcja, tez słyszę o niej pierwszy raz

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna akcja ! :) Paczuszka od Amethyst faktycznie ładniutko zapakowana :)


    Przy okazji zapraszam Cię na rozdanie, w którym wygrywają aż 4 osoby! :)
    http://palinka-and-her-world.blogspot.com/2012/07/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zapakowana :) ważne że jesteś zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) U mnie już ogłoszona loteria! Zapraszam do wzięcia udziału! http://alex-it-me.blogspot.com/2012/07/loteria.html ! Pozdrawiam i życzę powodzenia!
    Aleksandra

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje, ta akcja jest naprawdę świetna.

    A przy okazji zapraszam na nową notkę.!
    nibylandia-monsterblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe jak się bedą sprawowac;)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja jakoś tych podkładów nei mogę uzywac tak bardzo bym chciała bo ładne kolory maja ale są dla mnie:)
    Ja jestem z małopolski nie tak bardzo daleko od Krakowa mieszkam...a Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda ŻE TAk daleko od siebie mieszkamy:( chętnie bym Cie na bóstwo zrobiła :)

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...