04.07.2012

NYC Mascara High Definition Volume.


Hej dziewczyny, dziękuję Wam za słowa wsparcia i otuchy, jednak sprawy wyglądają bardzo poważnie, niestety... Ale Gosia ma bardzo dużo racji, żeby wracać do blogowania. To w jakiś sposób sprawia, że nie myślę o tym, co się stało. Jakoś mija mi ten czas. Ale powiem Wam, że jeszcze nigdy nie żałowałam, że zaczęły się wakacje... Chciałabym cofnąć czas i móc uprzedzić los:(
Ale takie jest niestety życie. Tylko czemu umierają młodzi, zdolni i wspaniali ludzie?!
Ok koniec żali, jeśli blog ma być moją odskocznią, to muszę zmienić temat.




Dzisiaj dosłownie parę słów na temat tuszu do rzęs NYC. Nigdy nie używałam niczego tej firmy, chyba, że bezwiednie. Ale ta maskara jest godna polecenia, wydłuża, pogrubia, nie skleja. Ma gumową szczoteczkę, nie lubię takich, miałam kiedyś jakiś tusz z właśnie taką szczoteczką i nijak nie dało się ładnie go nałożyć, bo sklejał i powstawały okropne grudy. Ta jednak jest inna, jestem z niej zadowolona.
 Na zdjęciu są moje oczy, proszę nie patrzeć na piegi... Aby tylko trochę więcej słońca i już jestem w kropki. Na zdj jest jedna warstwa tuszu.

Plusy:
- nie skleja
- ładnie wydłuża
- pogrubia
- nie ma grudek
- rozdziela rzęsy
- fajna szczoteczka

Minusy:
- mógłby być bardziej czarny, na opakowaniu jest napisane Extreme Black, a wcale nie jest aż tak extreme;/ 





Oceniam go na 4+/5 

Ok, teraz zapowiedź kolejnych postów, jednak muszę trochę poużywać tych produktów, aby móc napisać Wam jakieś efekty, w każdym razie na pewno recenzje tych kosmetyków pojawią się na moim blogu. Sorry za jakość ostatnich dwóch zdj ale nie wiem gdzie wsadziłam aparat i musiałam zrobić zdjęcie telefonem.

1. Ostatnio kupione rzeczy w Yves Rocher:


I) Odświeżający tonik
II) Rewitalizujący żel pod prysznic
III) Krem matujący

2. Rzeczy które używam już od dawna i niedługo je skończę, ale można już coś o nich napisać:


I) Ziaja rebuild
II) Krem do rąk nivea

Ok, to tyle, buziaki.

24 komentarze:

  1. Ale oczysty efekt!!! Jakie rzęsy piękne!

    Nigdy nie używałam tych gumowych szczoteczek, zawsze tradycyjne miotły. Chyba muszę kiedyś się ośmielić.

    Trzymaj się :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ten tusz wydłuża konkretnie! ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam silikonowe szczoteczki;D
    do tych tradycyjnych się już zraziłam;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie prezentuje się na rzęsach :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez mam duzo w swojej torebce ale bez sensu jest wszystkie 'pierdolki' bez uzyteczne pokazywac ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz takie śliczne oczka! Haha. Dziękuję za liczne komentarze u mnie no i oczywiście zapraszam częściej! pozdrawiam, kochana!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale extra daje efekt wow ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ja ostatnio dostalam taki w prezencie, ale jeszcze nie uzywalam;d

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny efekt, piękne rzęsy :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Hah, ja też miałam już tak poobcierane stopy.. masakra normalnie ;/ No wiesz, converse to converse, marzą mi się ale wolę wygodne, ładne i niekoniecznie z wartym jakieś 200 zł znaczkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz piękne rzęsy :) często słyszę o tych kosmetykach nyc muszę w końcu się spiąć i coś kupić dla siebie i przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny efekt, piękne rzęsy :))Zapraszam http://aleeexsmile.blogspot.com/ spotkanie z ikoną radia - Markiem Niedźwieckim. ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie rzęsy, że o ja cie! :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Dobrze że nadaj jesteś z nami....nie daj się załamać bo moga byc tragiczne skutki :) widze że jednak dobrze się rozumiemy i miło ze wspomniałas o mnie w poscie :) az sie zarumieniłam :)
    a co do kosmetyków to powiem Ci że z Rochera masz fajniutkie nabytki.....nie miałam ich...bede cierpliwie czekać na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cieszę się, że jednak piszesz :) Nie można się załamywać.
    A co do kosmetyków, to tusz wygląda świetnie. Jeżeli ma tyle plusów, to ten mało intensywny kolor można mu wybaczyć :)
    Czekam na recenzje kosmetyków z YR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki;* Juz niedlugo te recenzje, chce przynajmniej 1,5 tygodnia pouzywac, zeby cos napisac:)

      Usuń
  16. Wydaje się, że słabo pogrubia ale wydłużenie ma kosmiczne ;)

    Przy okazji zapraszam na moje pierwsze rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. On mial byc wydluzajacy, wiec fajnie, ze tez pogrubia, troszeczke, ale zawsze.

      A w rozdaniu niestety nie wezme udzialu ze wzgledu na mojego pecha:)

      Usuń
  17. Chya zdecyduje się na ten tusz :)
    Ps. Ja z Małopolski okolice Krk :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chciałam ten tonik z Y.R kupić ostatnio ale się już w sklepie nie było

    OdpowiedzUsuń
  19. mam ten tonik z YR jest całkiem niezły:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...