17.07.2012

Nivea krem do rąk wygładzająco - odżywczy.


Hej dziewczyny. Przychodzę dzisiaj do Was z recenzją, właściwie czekającą na publikację od chyba dwóch tygodni, jednak dopiero dzisiaj doczekała się premiery:) Mam jeszcze kilka gotowych postów, całe szczęście, bo nie wiem kiedy mój laptop wróci z serwisu. Ok, przejdźmy do recenzji.


Zdjęcie pochodzi z www.celux.pl


NIVEA Krem do rąk wygładzająco - odżywczy. Zapobiega wysuszaniu skóry. Do skóry suchej. Zawiera olejek z orzeszków macadamia.






Opis producenta:

Wygładzająco - odżywczy krem do rąk Nivea - chroni, zmiękcza i wygładza suche dłonie przez cały dzień już po jednokrotnym użyciu.

Jak działa?

- Wzbogacony w olejek z orzeszków macadamia i witaminy krem do rąk wzmacnia naturalną barierę ochronną skóry, jednocześnie sprawiając, że Twoje dłonie pozostają gładkie i miękkie.
- Udoskonalona formuła z Hydra IQ aktywuje naturalne procesy nawilżania skóry, utrzymując dłonie intensywnie nawilżone nawet po częstym myciu.

Udowodniona skuteczność:

Widocznie gładsza i intensywnie nawilżona skóra. Całodniowa ochrona już po jednokrotnej aplikacji.

Sposób użycia:

Krem wmasować w dłonie odpowiednio do potrzeb.

Przebadany dermatologicznie.

Skład:



A teraz pora na moją opinię. Generalnie krem jest fajny. Skóra po nim jest bardzo miła w dotyku, gładka, przyjemna. Miałam problem, co prawda nieduży, z suchymi skórkami a ten krem sprawił, że nie są już takie przesuszone, nie widać ich. Jedynie widać na kciukach, ale tam skórę miałam w bardzo kiepskim stanie i się nie dziwię, że sobie nie poradził, bo robią mi się strupki, a ja je sukcesywnie zdrapuję, więc to ewidentnie moja wina, a nie kremu. 



Tubka, w której znajduje się krem jest miękka, giętka, łatwo wydobyć zawartość. Ma estetyczny wygląd, bardzo podoba mi się kolorystyka i być może właśnie opakowanie zadecydowało o kupnie, bo zastanawiałam się nad kilkoma, a jednak wybrałam ten. Otwieranie kremu NIE wiąże się z łamaniem paznokci, a więc kolejna zaleta. 



Co do konsystencji, to jest bardzo "kremowa", czyli taka typowa. Łatwo się rozsmarowuje, krem jest delikatny, miękki. Fajne odczucia przy smarowaniu. Pachnie bardzo ładnie, nie ma jakiegoś nie wiadomo jak intensywnego zapachu, że aż boli głowa, tylko taki delikatny, przyjemny. 


Jest wydajny, tyle kremu, co widać na zdjęciu wystarczyło mi na wysmarowanie dwóch rąk po same łokcie - wycisnęłam trochę za dużo. Szybko się wchłania, nie trzeba czekać godzinami. 
W zasadzie lubię ten krem, ale moje dłonie nie były nadmiernie przesuszone, ani skóra nie był zniszczona. Nie wiem jaki byłby efekt przy takiej faktycznie przesuszonej skórze i czy obietnice producenta były w 100% spełnione. Dla takich "lekko" suchych dłoni jak najbardziej polecam, jednak nie mogę Wam powiedzieć, czy dla bardzo suchych byłby dobry. Wydaje mi się, że właśnie dla bardzo suchych lepszy byłby ten:

Zdjęcie pochodzi z www.wizaz.pl

Mój tata go używał przy skórze suchej do tego stopnia, że pękała. Mówił mi, że krem działał, ale przy systematycznym użytkowaniu. Ja go raz posmarowałam, więc te pierwsze wrażenia, to: błogie nawilżenie, czuć je naprawdę:) No i gładkie i fajne łapki. Ale wyciskał się ciężko. Miał maluteńki otworek i trzeba było się namęczyć. Ale to nie o tym kremie miałam pisać!:)

Nie jest drogi, ja kupowałam w promocji, gdzie zapłaciłam za niego 4,79 zł. Także naprawdę niewiele zapłaciłam.

Moja ocena to 4+/5.
Na pewno kupię ponownie. 

P.S. Zastanawiam się nad tym, czy zrobić jakieś rozdanie u mnie na blogu. Chciałybyście??




22 komentarze:

  1. No proszę, muszę wyciapkać swój z Natury i przerzucę się na ten :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczywiście niska cena :) lubię produkty Nivea do kąpieli :) zwłaszcza olejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rozdania to fajna sprawa, tymczasem zapraszam cię do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog kochana ^^
    Zapraszam do mnie http://aleksandra96love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię kremy do rąk Nivea :)
    obecnie używam z serii pure&natural i jestem zadowolona ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Nivea ma dobre produkty, bardzo lubię balsam dla dzieci;) mleczko;)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. W sumie to ja sama sobie zazdroszczę, tak bardzo się cieszę z tych kosmetyków, bo pachną rewelacyjnie!:) Ale może napisz do nich, ja się sama zgłosiłam, bo nikt jeszcze do mnie sam nie napisał:) Spróbuj, może się zgodzą:)
    A od swojej przyszłej teściowej to ja w sumie nigdy nic nie dostałam, a też wydaje mi się, że mnie lubi, po 7 latach nie ma wyjścia:P

    Lubię kosmetyki Nivea, mają dobre kremy do rak, ale na równi traktuję Dove, uwielbiam zapach ich kosmetyków:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kremy z Nivei zawsze lubilam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Krem wygląda sympatycznie. Choć ja w lecie nie używam kremów do rąk, ale na jesieni zwrócę na niego uwagę :)

    Co do rozdania, nigdy nie biorę w tym udziału, więc moja opinia nie jest obiektywna.

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, nie chwialiłam sie tym drugim blogiem bo ne wiem czy jest sens go trzymać. wczoraj tak z głupiego dodalam te posty..może sie komuś cos spodoba :)
    mam tyle rzeczy w domu w których nie chodzę tylko wszystko w rozmiarze 36-40 czasem 42 więc nie wiem jakiego rozmiaru dziewczyny noszą ubrania :) mam szaliczki, apaszki bizuteria wszystkiego po trochę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny ♥

    zapraszam Cię na: http://madame-chocolate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny jest ten krem :)
    obserwujemy ? :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam teraz krem z Alterry i jest świetny, Na razie go nie zmieniam :) A co do rozdania, to: butów, ciuchów, kosmetyków i rozdań nigdy za wiele :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam jeszcze tego kremu , z opisu wydaje sie być dobry :) Muszę go wypróbować
    Dodałam twój blog do obserwowania
    Liczę na to samo ♥

    + zapraszam do polubienia mojej stronki na facebooku

    OdpowiedzUsuń
  15. Muszę przyznać, że niestety kremy do rąk u mnie zalegają i sięgam po nie w chwili, kiedy jest już naprawdę źle ;(

    OdpowiedzUsuń
  16. uwielbiam tę firmę ;) hehe ja jestem z zach-pom ;) makijaż ślubny no proszę a kiedy wesele?:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję za miłe słowa :) Gdy tylko zorganizuję konkurs, zaraz Cię powiadomię :) mam nadzieję, że kategoria ci się spodoba! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. hej hej, nivea ma dobre kremy, moja mama zawsze używała tego niebieskiego zwykłego i ma ekstra dłonie
    Poczytaj sobie w Internecie o rozdaniach, nie moze być to kodowanie na zasadzie zgłaszam się i maszyna losuje, podchodzi to wtedy o loterie a do tego moze doczepić się ministerstwo finansów. Musi to być konkurs, z jasnym regulaminem i zadaniem, np pod na pytanie jaki jest Twój ulubiony szampn i dlaczego. Rozdania w których losuje maszyna to loterie podchodzące pod ustawę o hazardzie. Znajoma mnie poinformowała

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialabym Ci podziekowac za wazne informacje, ktore mi przekazalas. Szczerze mowiac nie bylam swiadoma, ze loterie blogowe sa traktowane w PL jako hazard. Jeszcze raz wielkie dzieki:)

      Usuń
  19. Ja też nie byłam świadoma. Kiedyś organizowalam rozdanie, ktoś mi coś napisał, potem zobaczyłam u znajomej informacje, zmieniła rozdanie na konkurs

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...