19.06.2012

Tag. 7 rzeczy o mnie:)






Regulamin: 
1. Należy napisać, od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić BANEREK.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
4. Podarować WYRÓŻNIENIE 10 blogom.


Zostałam wyróżniona przez elizabeth-harmony ;**



1. Uwielbiam miód. Jem jego ogromne ilości. Prosto ze słoika, czy na chlebku - bez różnicy. Dodaję go wszystkiego, do czego można. Z białym serem, z cynamonem, z jabłkami, do szarlotki, do herbaty, do kurczaka, do lodów, do wody z cytryną... :D



2. Jestem uzależniona od Spongeboba... Codziennie rano leci na MTV, nastawiam budzik, aby przypadkiem nie zaspać.



3. Bardzo często mam czkawkę. Gdy dostanę rano, tak męczy mnie do wieczora, oczywiście z przerwami, nie to, że bez przerwy. Ale czkam cały dzień. Nie pomaga nic, cukier, picie wody, wstrzymywanie oddechu. Jeśli pomoże to na chwilę i zaraz spowrotem wraca.

4. Mam bzika na punkcie kotów. Uwielbiam je, oglądam o nich programy, dużo o nich czytam, oglądam ich zdjęcia. kiedyś nawet zbudowałam domek dla mojego kota, który nie mógł się bez niego obyć i z niego nie wychodził, tak mu się spodobało:) 



5. Nie jem tłustego. Wędliny obkrajam jak się da, tak aby nie było "białego". Nie jestem w stanie tego zjeść. Jak w jakimś mięsie trafię na jakąś żyłę, czy coś, to gdy jestem sama to wypluwam, gdy w towarzystwie, to niestety nie gryzę tego i od razu połykam, aby nie zwrócić:D Zawsze gdy kupuję wędlinę wybieram taką, która nie ma nic, czego bym nie zjadła. Dlatego rzadko jem mięso w sumie.

6. Uwielbiam łysych. To znaczy facetów zgolonych na baaaaardzo krótko. Niesamowicie mnie to kręci;P

7. Gdy mam bałagan w pokoju nie umiem skupić się na nauce. Najpierw muszę posprzątać i dopiero, gdy jest czyściutko mogę spokojnie się uczyć;P

Taguję:




13 komentarzy:

  1. ciekawy tag :)
    fajne odpowiedzi ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawie;) zgadzam się z Tobą co do 7ki;)
    obserwuje i licze na to samo;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie :-)) Uśmiałam się porządnie, bardzo pozytywna notka, mam podobnie z bałaganem, nie mogę się skupić po prostu, jak jest :-) Dzięki za otagowanie :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie miód, tylko do herbaty z cytryną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny tag :)A łysi faceci mają swój urok ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Ahahaha :D ale fajnie to napisałaś! Uśmiałam się z łysych. Czy i Ty masz słabość do Bruca Willisa, nie wiem czy tak to się pisze, z uwagi na jego łysinkę? :D:D Ja go uwielbiam :D

    Dziękuję za Taga :) Będzie w zakładce tagusie na głównym, jak tylko się zabiorę do jego realizacji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bruce Willis o taaak... :D Uwielbiam go;D No co ja poradze, kręcą mnie tacy, moj narzeczony też się ścina, znaczy goli na łyso :) To moj slaby punkt ;D

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    3. I jeszcze Bruce ma taki fajny głos.. ach..

      Usuń
    4. A nom... :) Zakochalam sie w nim po Armagedonie :DD

      Usuń
  7. Fajne odpowiedzi. Z tym miodkiem mam tak samo. :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dodałam tez do obserwowancyh :) i wiele rzeczy z pośród tych co wymieniłas o sobie pokrywa się z tymi co lubie ja :) oprócz miodu heheh Kanciastoportego tez lubię...smieszy mnie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też kocham mód jest dobry na wszystko

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...