12.06.2012

Rimmel lasting finish.


Hej, z tego względu, że mam dzisiaj trochę czasu, postanowiłam coś napisać:) Sesji oczywiście jeszcze nie skończyłam, zaczyna się dopiero 19 czerwca, ale wiecie jak to jest- projekty, zaliczenia, kolokwia, jakieś poprawki itp. Jeszcze daleka droga do wakacji;)) Szczególnie, że dzisiejsza zerówka nie poszła najlepiej.

Jakiś czas temu, gdy kupowałam różne kosmetyki dostałam gratis lakier Rimmel'a Lasting Finish czerwony.
Jestem z niego zadowolona, jednak nie jest zbyt trwały. W każdym razie kolor ma bardzo intensywny, krwisty, a ja takie uwielbiam:)

Tak oto prezentuje się na moich paznokciach:






Krycie: Jedna warstwa to chyba za mało. Potrzeba dwóch co najmniej.
Konsystencja: Odpowiednia, ani za gęsta, ani za rzadka.
Schnięcie: Szybciutko.
Pędzelek: Cienki. Dobrze się nim nakłada lakier.
Trwałość: max 3 dni.
Wydajność: Wydajny, mam go już bardzo długo, a jeszcze nie zużyłam nawet połowy.
Zmywanie: Bezproblemowe.






Pozdrawiam serdecznie:*

P.S. Jeśli mogę Was o to prosić, to kliknijcie czasem w reklamę, bardzo mi tym pomożecie:)

9 komentarzy:

  1. ojoj jaki śliczny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny i intensywny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam czerwone lakiery :))
    bardzo ładna czerwień ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz piękne paznokcie, bardzo zadbane. Zazdroszczę :-).

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam kilka lakierów Rimmel i jestem zadowolona ;) ładne kolorki, niezłe krycie ;)

    Dziękuję za odwiedziny i zapraszam do czytania, oglądania i komentowania ;)

    Pozdrawiam, Amethyst ;*
    http://amethyst-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne paznokcie *.* . Klikam w reklamę ; DD .
    Pozdrawiam Jui

    http://juistyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. ładny kolorek ; 3
    lakiery z Rimmel ` u to są chyba najlepsze lakiery jakie mogą być . ; )
    Pozdrawiam : *

    http://alienowablogfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. I like the valuable info you provide in your articles.
    I will bookmark your weblog and check again here frequently.
    I am quite certain I'll learn many new stuff right here! Good luck for the next!

    My blog post Waist to Hip ratio

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...