01.06.2012

Miss Sporty Clubbing Colours nr 346.


Hej dzisiaj coś na temat lakieru do paznokci Miss Sporty z serii Clubbing Colours. Uwielbiam tą serie za kolory właśnie. Mam z nich jeszcze niebieski, różowy i fioletowy. Są naprawdę fajne;))

A oto i nr 346:






Niestety kolor na zdjęciu nie odzwierciedla koloru rzeczywistego. Powinien być nieco bardziej zielony, a na zdjęciach wpada w niebieski.








Ostatnie zdjęcie chyba najbardziej pokazuje rzeczywisty kolor:)

Na zdjęciach mam położoną jedną warstwę odżywki Eveline 8w1 i jedną warstwę lakieru.

Krycie: Jedna warstwa mi w zupełności wystarcza. Kryje bardzo dobrze.
Konsystencja: Odpowiednia, ani za gęsta, ani za rzadka.
Schnięcie: Bardzo szybko schnie.
Pędzelek: Gruby. Wszystkie lakiery tej serii mają gruby pędzelek. Mi to jak najbardziej odpowiada.
Trwałość: Wiadomo, że jak się nic nie robi, to będzie nawet 5 dni się trzymał, u mnie max 3-4, także standard.
Wydajność: Jak każdy lakier w zasadzie - długo służy.
Zmywanie: Jeśli użyjemy jakiegoś podkładu pod lakier, odżywki, czy zwykłego bezbarwnego lakieru, to zmyje się dosyć dobrze. Jednak zauważyłam, że bez użycia czegoś pod lakier schodzi trudniej i pozostaje na palcach. Ale ja zawsze używam podkładu więc nie mam problemu:)

Pozdrawiam Was serdecznie, dziękuję, że wchodzicie tutaj i komentujecie, bardzo Wam jestem wdzięczna. I jest to dla mnie bardzo ważne:)


27 komentarzy:

  1. nieziemski kolor, chyba nie miałabym go odwagi nosić :D ale piękny!

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje mi sie ze wiekszosc lakierow trzeba kilkakrotnie malowac min 2X fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolorek :D
    Ale masz długggieeeee paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za komentarz! Piękny kolorek <3 Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor, dziękuję za zaproszenie przyjaciółko z Monstera. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam dwa kolorki z tej serii i nawet ją polubiłam :)
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny kolor, mam podobny jednak z firmy lovely, którą można znaleźć w rossmanie :)
    Czekam na nowy post :) daj znać ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny kolor!
    bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny kolor!
    bardzo mi się podoba :))

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba mam ten sam... hmmm... i takze mam go w poscie tylko dorobilam na serdzecznym pacu kropeczki :D i rowniez go bardzo lubie... jeden z nielicznych perlowych ktore uzywam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny kolor :) plus za to, że szybko schnie, ponieważ nie lubię czekać ^^

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajny kolorek, taki wakacyjny mocno :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj kurczątko ostatnio kupiłam lakier miss sporty ale nie sprawdził się u mnie nic a nic

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczny ten lakier . !

    Dziękuję . ! :) Naprawdę przypominam Joanne Osyde ? :) Heh. dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. prześliczny lakier!;*
    to fajne prezenty dostałaś;)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny kolor:) może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor świetny. Tak a propo też używam tej odzywki , i ją daję pod lakier to lakier się jakby zważa na paznokciu i brzydki wychodzi .
    a daje po jednej warstwie !

    pozdrawiam

    http://zielona-pantera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Lubię zielenie na paznokciach, bardzo fajny odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję pięknie ...na zdjęciach jest łatwiej dobrze wyglądać :P ...uwielbiam lakiery Miss Sporty i zarażam nimi wszystkie koleżanki , są tanie i mają genialną paletę kolorystyczną , tej zieleni jeszcze nie próbowałam , pięknie błyszczy !

    OdpowiedzUsuń
  20. jaki piękny głeboki kolorek ! :)
    Ile ja bym dała za takie paznokcie jak Twóje, moje niestety są baaardzo słabe:(

    http://kajulekk.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sam kolor niesamowicie ciekawy, ale wolę gładsze konsystencje lakierów =)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię lakiery z miss sporty. ;) Kolor jest super. Obserwuję, zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Kolor jest cudowny.
    Zapraszam do mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Wiesz co, kupiłam sobie z tej serii Clubbingow kolor, ale żółty i jest totalnie do u-py. Fatalnie się rozprowadza i pozostawia smugi, które ukrywa dopiero trzecia warstwa :(

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...