16.06.2012

a co na lato?


Ja już PRAWIE mam wakacje, czeka mnie tylko jeszcze jedna obrona i zobaczymy w poniedziałek, czy muszę pisać jeszcze jeden egzamin:P W każdym razie po wszystkim idę na wielkie zakupy. A dzisiaj przygotowałam dla Was kilka inspiracji:)))
























Poza tym ostatnio kupiłam wspaniałą sukieneczkę w kwiaty New Look'a za całe 30 zł :D Niestety nie miałam czasu, aby zrobić zdjęcia, ale obiecuję, że kiedyś pokażę:)

A teraz coś o rozdaniu, w którym biorę udział. Może tym razem się uda:) Oto nagroda:




Możecie zgłaszać się tutaj: KLIK


Buziaki:)

19 komentarzy:

  1. sukienki koronkowe ♥ po prostu super ; )) . / J

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza sukienka to.. CUDOOO
    ogólnie podoba mi się blog. Dodaję do obserwowanych. Dodasz też? może mój blog ci przypadnie do gustu :))

    http://justskinmakeup.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna ta kremowa sukienka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie sie najbardziej motyw kwiatowy podoba ;) Pozdrawiam i zapraszam na nową notkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię sukienki, podoba mi się szczególnie trzecia koronkowa i ostatnia kolorowa.

    *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne koronkowe sukienki i bluzki :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka na drugim zdjęciu świetna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne ciuszki:)
    Najbardziej podoba mi się pierwsza sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwsze dwie propozycje bardzo mi się spodobały

    OdpowiedzUsuń
  10. hehe w takim razie smacznego życzę!:D :) dodaję do obserwowanych ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne ciuszki.....zainspirowało mnie heheh ..a i 3mam kciuki za obrone...zdolniacha z Cibie więc sie obronisz bez problemu :)pozdr

    OdpowiedzUsuń
  12. a właśnie masz ochote na obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się spodobały sukieneczki z ostatniego zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  14. sukienki z ostatniego zdjęcia cudowne! uwielbiam takie! :D a co do Twojej sukienki z new look'a za 30 zł, ja jakiś czas temu kupiłam sobie w sh, też sukienkę w kwiaty z new look'a za 12 zł:D właśnie zamierzam ją dodać w dzisiejszej notce :D pozdrawiam i dziękuje za odwiedziny! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czekam niecierpliwie w takiem razie na notkę :DDD

      Usuń
  15. 3 sukienka jest sliczna !!
    zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 2 bluzka jest świetna! Powodzenia z rozdaniem :-).

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...