08.05.2012

Odżywczy krem na dzień od Nivea.


Hej, dzisiaj chciałabym napisać trochę o kremie do twarzy, który kompletnie mnie zaskoczył. Zawsze miałam przesuszoną skórę w okolicach nosa i brody, a cudowne kremy nawilżające, które miały działać już od pierwszego dnia, nie pomagały. Testowałam wiele firm, ale do mojej twarzy najlepszą okazała się NIVEA. Wydawałam sporo na przeróżne kremy, zazwyczaj myśli się tak, że im bardziej reklamowana marka i droższy produkt, tym lepsze efekty. No cóż, nie zawsze tak jest. Krem Nivea kupiłam za 10 zł. I po 3 - 4 dniach widziałam pierwsze efekty. Skóra nawilżona, gładka, przyjemna. Ten krem to NIVEA VISAGE odżywczy krem nawilżający na dzień. A teraz przedstawię Wam opis producenta:



NIVEA VISAGE odżywczy krem nawilżający na dzień

Odżywczy krem nawilżający na dzień intensywnie nawilża i wygładza suchą i wrażliwą skórę twarzy, a także zapewnia jej niezbędne składniki nawilżające.

OPIS:
Intensywnie nawilża i odżywia 24h
SPF 8
CERA SUCHA I WRAŻLIWA
Skóra sucha i wrażliwa wymaga ukojenia, odżywienia oraz specjalnej pielęgnacji i ochrony, aby była miękka, gładka i piękna przez cały dzień.

DZIAŁANIE:
ODŻYWCZY KREM NAWILŻAJĄCY NIVEA VISAGE wzbogacony olejkiem migdałowym i ekstraktem z nagietka:
Koi i odżywia skórę, dostarcza jej intensywnego nawilżenia przez 24h
Faktor SPF 8 i dodatkowe filtry UVA pomagają chronić przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych, powodujących przedwczesne starzenie się skóry

ZOBACZ I POCZUJ PIĘKNĄ SKÓRĘ

Skóra jest ukojona, intensywnie odżywiona i nawilżona. Wygląda promiennie i gładko.

Dla optymalnych efektów stosuj całą linię kosmetyków NIVEA VISAGE dla cery suchej i wrażliwej.
PRODUKT PRZEBADANY DERMATOLOGICZNIE.

FILOZOFIA NIVEA VISAGE:
Kosmetyki NIVEA VISAGE to unikalne połączenie składników zainspirowanych przez naturę z najnowszymi osiągnięciami technologii. Dzięki temu są wyjątkowo skuteczne i działają w idealnej harmonii z Twoją skórą. Wszystko po to abyś wyglądała i czuła się pięknie.

Cena: około 18,67 zł
Ja kupiłam w Tesco za 9,99, także trzeba "polować" na promocje, bo oszczędność, jak widać jest duża:)

SKŁAD:
Aqua, Glycerin, Ethylhexyl Salicylate, Methylpropanediol, Butyrospermum Parkii Butter, C12  -15 Alkyl Benzoate, Caprylic/Capric Triglyceride, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate, Octocrylene, Cyclomethicone, Potassium Cetyl Phosphate, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Hydrogenated Palm Glycerides, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Calendula Officinalis Flower Extract, Chondrus Crispus, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Butylphenyl Methylpropional, Ethylhexylglycerin, Glycine Soja Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Trisodium EDTA, Linalool, Citronellol, Benzyl Alcohol, Limonene, Geraniol, Alpha-Isomethyl Ionone, Citral, Parfum.

Te na zielono są dobre dla skóry, jeśli się mylę to proszę mnie poprawić, nie jestem ekspertem :)
Reszta albo zła, albo mi nieznana, albo konserwująca kosmetyk.

Wydaje mi się, że w dzisiejszych czasach, kiedy wszystko jest uzyskiwane w labolatoriach chemicznych, taka ilość naturalnych składników w kremie jest zadowalająca. Jak się dowiem o reszcie składników, to uzupełnię post. Nie chcę polegać tylko na google, wolę się upewnić u znajomych studentów i u innych bloggerów:)

 Krem wystarcza na długo, mała ilość pozwala na rozprowadzenie na całej skórze twarzy, szybko się wchłania, jest naprawdę ekonomiczny. oczywiście polecam:)
Pozdrowienia dla Was:)

1 komentarz:

  1. Ja miałam kiedyś krem z nivea ale taki niebieski, na dzień. Używałam go na noc, ponieważ mam skórę mieszaną i nie chciałam się w dzień świecić.Też byłam zadowolona;) Planuję go kupić ponownie, ale może zastanowie się nad tym różowym:) dobrze wiedzieć, że taki istnieje:D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...