29.05.2012

Joanna, Naturia, Peeling antycelluitowy i myjący


Hej, jak pamiętacie w mojej liście życzeń pojawiły się peelingi antycellulitowe z Joanny. Już jakiś czas temu kupiłam sobie imbirowy i do tego jeszcze zwykły peeling truskawkowy. Używam 2-3 razy w tygodniu, tak jak jest napisane na opakowaniu. Efekty widoczne niemal od razu. Ale zacznijmy od przedstawienia produktu. Jako pierwszy pod lupę idzie peeling truskawkowy.





Opis producenta:
Naturia - aktywne składniki naturalne - truskawka

Peeling myjący o owocowym zapachu doskonale wygładza i odświeża ciało. Specjalnie dobrana receptura zawiera nawilżający ekstrakt z truskawki oraz drobinki ścierające, które usuwają zanieczyszczenia i martwe komórki naskórka.

Wspaniałe rezultaty:
- Oczyszczona i odświeżona skóra
- Gładsza i milsza w dotyku
- Przyjemnie pachnąca

Sposób użycia: Niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżoną skórę. Masować kolistymi ruchami do pojawienia się piany, a następnie spłukać. Stosować 2-3 razy w tygodniu.

Skład:




Moja opinia:

+ Bardzo ładny, intensywny, długotrwały zapach
+ Odpowiednia konsystencja
+ Nadaje skórze gładkość już po pierwszym użyciu
+ Jest tani
+ Mały, poręczny, można go zabrać wszędzie
+ Można stosować również na twarz
+ Dokładnie oczyszcza skórę
+ Nie podrażnia
+ Nie wysusza
+ Duży wybór zapachów
+ Duża dostępność

Jedynym minusem wg mnie jest to, że mógłby być bardziej wydajny.

Peeling od Joanny jest wspaniałym kosmetykiem jak dla mnie, moja skóra bardzo go polubiła, mój mężczyzna też go polubił;) A szczególnie moją super gładką skórę. W połączeniu z nawilżającym balsamem i regularnymi ćwiczeniami efekt jest po prostu nieprawdopodobny!! Używam od około miesiąca, moja skóra jest gładka, miękka, nawilżona i jędrna. Bardzo, bardzo polecam!!

Teraz przejdźmy do peelingu antycellulitowego.


Opis producenta:  
Naturia - aktywne składniki naturalne - imbir

Gruboziarnisty peeling do ciała Naturia doskonale wygładza i odświeża ciało. Zawiera ekstrakt z  imbiru oraz czynniki o działaniu antycellulitowym. Dzięki specjalnie dobranym drobinkom ścierającym usuwa zanieczyszczenia oraz martwe komórki naskórka. Znakomicie przygotowuje skórę do przyjęcia kosmetyków pielęgnacyjnych.

 Wspaniałe rezultaty:
 - skóra oczyszczona i odświeżona
 - bardziej jędrna i elastyczna
 - przyjemnie pachnąca

Sposób użycia: Niewielką ilość peelingu nanieść na zwilżoną skórę. Masować kolistymi ruchami do pojawienia się piany, a następnie spłukać. Stosować 2-3 razy w tygodniu.


Dostępny w 3 wersjach: gorzka pomarańcza, kawa, imbir

Skład:





Moja opinia:

+ Bardzo ładny, intensywny, długotrwały zapach - nie wiem czemu ale pachnie mi Coca colą :)
+ Odpowiednia konsystencja
+ Nadaje skórze gładkość już po pierwszym użyciu
+ Jest tani
+ Mały, poręczny, można go zabrać wszędzie
+ Dokładnie oczyszcza skórę
+ Nie podrażnia
+ Nie wysusza
+ Duży wybór zapachów+ Duża dostępność
+ Odczuwalnie większe drobinki niż w przypadku zwykłego peelingu myjącego
+ Ujędrnia

Jedynym minusem, tak jak w przypadku zwykłego peelingu jest jego wydajność.

Tego peelingu używam na wybrane partie ciała, a mianowicie na brzuch, uda, pośladki i łydki. W połączeniu z intensywnie ujędrniającym masłem daje bardzo widoczne efekty, plus oczywiście ćwiczenia. Najbardziej mnie cieszy moja bardzo ujędrniona pupa i uda, poprawa duża, cellulitu jako tako nie mam, dopiero gdy ścisnę skórę widać zarysy grudek, a to pierwszy krok do cellulitu, więc wolałam zacząć go zwalczać już na tym etapie i oczywiście widać poprawę. Z brzuchem nie miałam problemów i wolałam utrzymać taką tendencję, dlatego też używam i w tym miejscu. Godny polecenia, naprawdę. Można powiedzieć, że wysoka jakość w niskiej cenie:)

A Wy jak? Używacie peelingów? Jeśli tak to jakich? Piszcie swoje opinie:)
Pozdrawiam.


13 komentarzy:

  1. miałam ten truskawkowy i muszę powiedzieć że był super;))

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie lubię tego truskawkowego ale chcę wypróbować inne z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię te peelingi, mam z owocem granatu ( w większym opakowaniu) i jestem z niego zadowolona, w promocji kosztował mnie 6,99:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeżeli chodzi o ten pierwszy, to sama go używałam i uważam,że jest naprawdę praktyczny i świetny :) skóra jest po nim gładka i przyjemna i w dodatku ten zapach, jestem nim wniebowzięta:). Dziękuję za komentarz,masz ochotę poobserwować?

    OdpowiedzUsuń
  5. znam te peelingi i uważam, że są super. Ja używałam ich po prostu jako zwykłego żelu pod prysznic. Ja miała chyba zielony nie pamiętam dokładnie z czego to był ale chyba z kiwi. Ale właśnie nie mogę ich nigdzie znaleźć bo w Rossmanie ich nie widziałam :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam ich peelingi :D
    Zapraszam na moje rozdanie :
    http://kosmetykiwgmarchewy.blogspot.com/2012/05/przypomnienie-o-rozdaniu.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba skuszę się na ten imbirowy, chociaż dla mnie najlepszy od dawna jest zwykły peeling z kawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. nigdy nie miałam przyjemności używać tych kosmetyków ale po tak pochlebnych opinaich sie skusze :) interesuje mnie jeszcze cena :)
    buziaczki
    zapraszm do siebie będzie mi bardzo miło :)

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też jestem wielbicielka tych peelingów. Ładnie pachną, niewiele kosztują, robią to, co obiecuje producent i jak dla mnie, są baardzo wydajne. Buteleczkę zużywam całymi miesiącami :D

    Serdecznie zapraszam na Kokardkę :)
    kokardka-mysi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ten z imbirem muszę kupić ! truskawkowy jest super:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię te peelingi świetnie się nadaja na wakacje z okazji ich małej pojemności ale też uwielbiam ich zapachy można by jej jeść

    OdpowiedzUsuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...