07.05.2012

best swimsuits ever

Nadchodzi lato, wakacje, wielkie grillowanie, plaże, palmy, jeziora, tony piasku i co najważniejsze - kostiumy kąpielowe!! Uwielbiam przeglądać modowe czasopisma i podziwiać te piękne dziewczyny w jeszcze piękniejszych kostiumach. Zawsze wtedy pojawia się żal, że ja tak nie wyglądam.. Cóż, pociesza mnie myśl, że w większości to tylko photoshop:)) A teraz może troszkę zdjęć, co można znaleźć w sieciówkach, czy w necie:

1. h&m - klasyka, jak dla mnie najlepszy.
2. h&m
3. VS
4. VS
5. VS
6. RESERVED

7.  TALLY WEIJL
 8. DIVERSE
 9. CUBUS

 
10. CUBUS


A Wam jak się podobają? Który najlepszy?
Pozdrawiam ;))

4 komentarze:

  1. obawiam się, że gdyby zobaczyć je na żywo nie wyglądałyby już tak pięknie i nieskazitelnie:P
    zapraszam do mnie na biżuteryjne słodkości:)

    http://natajka89.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądają te bez ramiączek, ale pewnie byłyby okropnie niepraktyczne, szczególnie przy kąpieli;) Jak dla mnie dwa pierwsze wyglądają najładniej:) Przypomniałaś mi tym postem, że muszę sobie wymienić mój kostium:D pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatni podoba mi się najbardziej. Ja muszę już pomyśleć o stroju. Do tej pory nosiłam jednoczęściowe, ale udało mi się schudnąć prawie 20 kg i kupię sobie dwuczęściowy. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gratulacje!! To bardzo duzo, naprawde podziwiam:))

      Usuń

Jeśli już tu jesteś, to zostaw komentarz - będzie mi bardzo miło:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...